اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برگزاری شب شعر مجازی در چهارمحال و بختیاری

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از برگزاری شعرخوانی مجازی در استان خبر داد.

برگزاری شب شعر مجازی در چهارمحال و بختیاری

اعظم قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به برگزاری شعرخوانی مجازی در چهارمحال و بختیاری گفت: انجمن شعر کلاسیک در استان همزمان با هفته هنر انقلاب، شعرخوانی مجازی را با عنوان« شعر آوا» برگزار کردند.

وی اظهار داشت: این برنامه در روز سه شنبه ٢٦ فروردین ماه ساعت ١٩ به مدت یک ساعت در صفحه رسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در اینستاگرام اجرا شد.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: این نشست شعر کلاسیک هر هفته سه شنبه در خانه هنرمندان حوزه هنری استان با حضور شاعران استان برگزار می‌شد که به دلیل شیوع بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، این هفته بعد از چند هفته تعطیل بودن به صورت مجازی اجرا شد.

قاسمی بیان کرد: در این شب شعر مجازی بیش از ٢٠ شاعر استان حضور داشتند که تعدادی از این شعرا جدیدترین آثار خود را ارائه دادند.

وی خاطرنشان کرد: تا اطلاع ثانوی و با ادامه پیدا کردن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، نشست‌های شعر خانه هنرمندان حوزه هنری به صورت مجازی در صفحه رسمی حوزه هنری برگزار می‌شود، علاقه مندان برای تماشای این شب شعر می‌تواند سه شنبه هر هفته به صفحه حوزه هنری در اینستاگرام به آدرس artshahrekord.ir  مراجعه کنند.
انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول