اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

محل تمرینات ورزشکاران المپیکی خراسان شمالی آماده می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی از اقداماتی برای مهیاکردن شرایط تمرینی ورزشکاران المپیکی استان خبر داد و گفت: آماده‌سازی بهداشتی سالن‌های ورزشی برای این ورزشکاران در حال انجام است و طی هفته آینده این مشکل در استان رفع می‌شود.

محل تمرینات ورزشکاران المپیکی خراسان شمالی آماده می‌شود

کوروش بهادری در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده برای ایجاد بسترهای تمرینات ورزشکاران در استان اظهار کرد: ورزشکارانی که دارای شانس کسب سهمیه المپیک آتی هستند، در اولویت برای دریافت این خدمات هستند.

وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام‌شده برای تدارک سالن ورزشی برای این ورزشکاران گفت: زیرساخت سالن ورزشی با رعایت اصول بهداشتی برای چند تن از ورزشکاران خراسان شمالی در رشته‌های مختلف که تعداد آنان در حدودی ۳ الی ۵ نفر هستند، در حال هماهنگی است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی تأمین سالن ورزشی به همراه تجهیزات را خواسته اولیه این ورزشکاران در این روزها بیان کرد و افزود: با هماهنگی‌های انجام‌شده این سالن‌ها برای تمرین ورزشکاران المپیکی استان ازجمله میثم قشلاقی و محمد محمدی بریمانلو و تعدادی دیگر آماده از هفته آتی آماده می‌شود.

وی به تغییر محل خدمت میثم قشلاقی برای ادامه تمرینات نیز اشاره کرد و گفت: با هماهنگی انجام‌شده با حراست استانداری و مرزبانی خراسان شمالی، محل خدمت سربازی این ورزشکار ملی‌پوش به داخل بجنورد انتقال پیدا کرد تا بتواند ورزش‌ها و تمرینات خود را ادامه دهد.

بهادری همچنین از تلاش رئیس و نائب رئیس فدراسیون جودو برای رفع تعلیق این رشته ورزشی خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به عدم مهیا بودن زیرساخت‌های کوراش و جودو در استان به‌عنوان رشته بومی و بین‌المللی جابه‌جایی سالن کاراته و جودو انجام‌شده تا بتوان به‌صورت مناسب پیشرفت این ورزش‌ها را شاهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول