اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امیر موسوی: نیروهای مسلح ایران در برابر دشمنان سدی آهنین خواهند بود

فرمانده کل ارتش در مراسم رژه خدمت گرامیداشت ۲۹ فروردین (روز ارتش) تاکید کرد: به ملت ایران اطمینان می‌دهیم که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان سدی آهنین و در کنار مردم برادری دلسوز خواهند بود.

امیر موسوی: نیروهای مسلح ایران در برابر دشمنان سدی آهنین خواهند بود

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (جمعه) در مراسم رژه خدمت گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش، اظهار داشت: خدا را شاکریم به خاطر سربازی انقلاب اسلامی، نظام اسلامی و کشور عزیزمان ایران و اینکه تحت فرماندهی ولی فقیه قرار داریم و پیشمرگ این ملت قدرشناس هستیم.

وی افزود: از بزرگواری ملت ایران هرچه بگوییم کم است، اما به شکر خداوند بزرگ امروز هیچ ارتشی در جهان به این اندازه مورد لطف و محبت و حمایت مردم نیست؛ ما چیزی برای تشکر از مردم نداریم جز اینکه در چنین حوادثی کنارشان باشیم و جانمان را تقدیم آرمان‌هایشان کنیم.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه ارتش امروز به چنین توانی رسیده‌ است که در عرصه‌های مختلف ایفای نقش کند و سربلند باشد، گفت: در همین لحظه و ساعت رزمندگان ارتش در نیروهای زمینی، پدافند، هوایی و دریایی دست در دست برادرانمان در سپاه و ناجا مشغول حفاظت از حدود و ثغور این کشور هستند و در ۳۴ شهر رژه خدمت و در ۴۹ شهر خدمات پزشکی را ارائه می‌کنند.

فرمانده کل ارتش گفت: این توانی است که در سایه جمهوری اسلامی ایران و رهبری مقام معظم فرماندهی کل قوا به دست آمده است.

وی ادامه داد: به همه رزمندگان نیروی زمینی در مرزهای شرقی و غربی کشور، به همه خلبانان و پرسنل نیروی هوایی، عزیزان‌مان در قرارگاه پدافند هوایی و نیروی پدافند هوایی و دریادلان نیروی دریایی خصوصا عزیزان‌مان در ناوهای نقدی و الوند که هزاران مایل آنسوتر پرچم کشورمان را به اهتزاز در آورده‌اند، تشکر می‌کنم. باید به طور ویژه از بیش از ۱۱ هزار نفر کادر بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران که در کنار کادر بهداشتی کشور قرار گرفته‌اند، تشکر و قدردانی کنیم.

ادامه دارد...

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول