اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

آمار مبتلایان به کرونا در افغانستان از 900 نفر عبور کرد

وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته، 66 مورد مثبت جدید ویروس کرونا در ولایت‌های ثبت شده و آمار مبتلایان به این بیماری به 906 نفر رسیده است.

آمار مبتلایان به کرونا در افغانستان از 900 نفر عبور کرد

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته، 66 مورد مثبت جدید ویروس کرونا در ولایت های مختلف این کشور ثبت شده است. 

با ثبت این تعداد موارد، رقم مجموعی مبتلایان به ویروس کرونا در سطح افغانستان به 906 نفر رسیده است.

«وحیدالله مایار» سخن‌گوی وزارت بهداشت امروز (جمعه، 29 حمل) گفت: طی 24 ساعت گذشته 26 نفر در کابل، 15 نفر در قندهار، شش نفر در بلخ، پنج نفر در قندوز، پنج نفر در هرات، چهار نفر در هلمند، سه نفر در لغمان، یک نفر در ننگرهار و یک نفر دیگر در ولایت کنر به تازگی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به این ترتیب، شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در کشور به 906 نفر رسیده است. هرات با 322 نفر، کابل با 272 نفر و قندهار با 108 نفر بیشترین افراد مبتلا به ویروس کرونا را دارند.

مایار افزود: در بیست‌وچهار ساعت گذشته 45 فرد مبتلا به ویروس کرونا در کشور بهبود یافته‌اند. به گفته‌ی او، شمار بهبودیافتگان به 99 نفر رسیده است. همچنان تا کنون 30 فرد مبتلا به ویروس کرونا در کشور فوت کرده‌اند.

/انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول