اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آغاز به کار قرارگاه «مواسات مومنانه» در تویسرکان

امام جمعه تویسرکان از آغاز رزمایش «کمک مومنانه» با شناسایی نیازمندان خبر داد و گفت: قرارگاه مواسات مومنانه امام حسن مجتبی(ع) با مدیریت امام جمعه در تویسرکان در راستای تحقق مطالبه رهبری فعال شده است.

آغاز به کار قرارگاه «مواسات مومنانه» در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با موضوع قرارگاه مواسات مومنانه امام حسن مجتبی(ع)، هدف از این طرح را رسیدگی به حال نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان در راستای تحقق دستور مقام معظم رهبری دانست و اظهار کرد: مواسات مابین احسان و ایثار یا همان شریک شدن در غم و رنج و نیاز دیگران است.

وی با تاکید بر اینکه همه ما عقلاً و شرعاً موظف هستیم که نسبت به نیاز و گرفتاری دیگران بی‌تفاوت نباشیم افزود: همه ما در خصوص کمک به نیازمندان وظیفه داریم و البته رسانه به واسطه ارتباطی که با جامعه مخاطب دارد در این زمینه می‌تواند بسیار موثر باشد.

امام جمعه تویسرکان با اتکا به احادیث و روایات مبنی بر اینکه شریف‌ترین عبادت خدمت شما به برادران مومن شماست، با تاکید بر مغتنم شمردن این فرصت برای برآوردن نیازهای نیازمندان بیان کرد: همه باید با همکاری و تعاون در شناسایی و خدمت‌رسانی به نیازمندان و تحقق فرمان مقام معظم رهبری با عنوان کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان اهتمامی ویژه را سرلوحه کار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه قرارگاه مواسات مومنانه باید با مدیریت در توزیع بسته‌های تامین شده به کارها انسجام ببخشد تاکید کرد: مردم ما در هر زمان که نیاز باشد تمام‌قد وارد می‌شوند، بنابراین ما باید از این شبکه مردمی عظیم و دقیق برای پوشش گسترده جامعه هدف در این طرح به عنوان یک فرصت استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز با اشاره به دستور رهبری در روز نیمه‌شعبان برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان با عنوان «کمک مومنانه» اظهار کرد: سازمان بسیج در راستای اجرای فرامین رهبری قرارگاه مواسات مومنانه را تشکیل داد؛ و به تبع این امر، قرارگاه در شهرستان با مدیریت امام جمعه در تویسرکان فعال شد.

وی اولویت این طرح ملی را نیازمندان خواند و با بیان اینکه محل و تمرکز عملیات این رزمایش پایگاه‌های مقاومت است خاطرنشان کرد: اولویت نخست در این طرح آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا و سپس مشاغل روزمره آسیب‌دیده و نیازمندان بدون هیچ منبع درآمدی در بر می‌گیرد.

مرتضی سیاهوشی با اشاره به اینکه در صورت زیاد بودن کمک‌ها  افرادی چون مددجویان کمیته امداد و بهزیستی نیز کمک می‌شوند در ادامه از آغاز رزمایش «کمک مومنانه» در پاسخ به مطالبه رهبر معظم انقلاب در تویسرکان خبر داد و گفت: این رزمایش با شناسایی نیازمندان در سطح شهرستان آغاز شده که پایان این امر روز شنبه خواهد بود.

وی از علاقه‌مندان برای مشارکت در این طرح خداپسندانه خواست کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۹۵۷۰ و به شماره حساب ۱ ـ ۴۵۴۵ ـ ۱۱۵۰ ـ ۳۵ ـ ۳۸۱۰ واریز کنند و یادآور شد: شماره حساب و کارت با عنوان کمک‌های مردمی سپاه انصارالحسین(ع) است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه همچنین این افراد می‌توانند تصویر فیش واریزی خود را از طریق پیام‌رسان‌ها به شماره همراه ۰۹۱۸۰۱۲۶۴۷۴ ارسال کنند خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران کمک‌های غیر نقدی خود را می‌توانند به سپاه و پایگاه‌های مقاومت برای رساندن به دست نیازمندان بدهند.

 انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول