اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مالکان ۲۵۰۰ واحد آماده مسکن مهر پردیس واحدها را تحویل نمی‌گیرند/ کمبود خدمات عمومی ادامه دارد

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به مشکلات خدمات عمومی در مسکن مهر پردیس گفت: دریافت دفتر چه اقساط مشکل بزرگ تحویل ۲هزار و ۵۰۰ واحد مسکن آماده در شهر جدید پردیس است.

مالکان ۲۵۰۰ واحد آماده مسکن مهر پردیس واحدها را تحویل نمی‌گیرند/ کمبود خدمات عمومی ادامه دارد

سیدمهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص بلاتکلیفی ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر و در شهر پردیس، اظهار کرد: حدود ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در فازهای مختلف این شهر آماده تحویل به متقاضیان داریم ولی مالکان این واحدها را تحویل نمی‌گیرند.

وی ادامه داد: این واحدها در اختیار سه گروه بوده که بخش اول در اختیار افراد سرمایه‌گذار و یا بنگاه‌داران است که با توجه به اینکه دریافت دفترچه اقساط هزینه‌ای را برای آن‌ها به همراه دارد و برای اینکه در خرید و فروش دچار مشکل نشوند به دنبال تحویل واحد و دریافت دفترچه قسط نیستند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس افزود: گروه دوم مالکان مسکن مهرهای آماده تحویل افراد غیرسرمایه‌گذار هستند که حداکثر یک واحد را در اختیار دارند و به دلیل این که نیازی به واحدشان ندارند و در نقطه دیگری ساکن هستند واحد خود تحویل نگرفته و دفترچه اقساط را نیز دریافت نمی‌کنند.

هدایت اضافه کرد: بخشی از این واحدها در اختیار افراد اندکی است که مشکل دریافت دفترچه قسط را دارند و این تعداد محدود در تأمین ۲ نفر ضامن کارمند و یا به طور کلی در بحث ضمانت مشکل دارند که در خصوص این افراد با مدیران بانک مسکن جلساتی را برگزار کردیم تا حداکثر همراهی را در بخش تحویل دفترچه اقساط داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: این همراهی بانک مسکن را خواهیم داشت تا کسانی که می‌توانند دفترچه قسط را دریافت و ساکن شوند مشکلی در این رابطه نداشته باشند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس تصریح کرد: عده‌ای از ساکنان و متقاضیان نیز به دلیل نبود خدمات عمومی گلایه‌مند هستند و در بحث عدم سکونت و یا تحویل مسکن مهر این موضوع را دخیل می‌دانند که تلاش می‌کنیم امسال بیشتر هدف ما تکمیل پروژه‌های روبنایی و خدماتی در مسکن مهر پردیس باشد.

هدایت عنوان کرد: امسال در بحث ساخت مدارس، درمانگاه، پارک، فضای سبز جدید و سایر فضاهای مورد نیاز به صورت جدی ورود کرده‌ایم و امیدواریم با این اقدامات مشکلات ساکنان کمتر شود.

وی افزود: بخش دیگر مشکلات مسکن مهر پردیس به حمل و نقل مربوط می‌شود که در این حوزه نیار به ورود شهرداری و کمک ویژه آن‌ها داریم تا بتوانیم حمل و نقل درون شهری را از مساکن مهر به شهر پردیس تقویت کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس بیان داشت: شرکت عمران تا به امروز نتوانسته یک دستگاه خودپرداز را علی‌رغم مکاتبات فراوان در فازهای مسکن مهر نصب کند تا شهروندان برای استفاده از دستگاه‌های خودپرداز به شهر پردیس تردد نداشته باشند.

هدایت در پایان ابراز داشت: تمام این موارد باعث شده در بحث سکونت مشکلاتی داشته باشیم و امیدواریم با شروع پروژه مترو و پروژه خدماتی دیگر که در سال جاری به صورت ویژه دیده شده گامی در سهولت سکونت در پردیس برداریم و شاهد حضور چند برابری جمعیت در فازهای مسکن مهر باشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول