اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

دستور قطع 12 هزار انشعاب غیرمجاز آب در استان بوشهر صادر شد

استاندار بوشهر بر قطع انشعابات غیرمجاز آب در استان بوشهر تاکید کرد و گفت: بر اساس اعلام شرکت آب و فاضلاب استان، هشت هزار و 515 انشعاب غیرمجاز در نقاط شهری و روستایی و 3 هزار و 757 انشعاب غیرمجاز هم در خانه باغ‌های استان وجود دارد که انشعابات غیر مجاز باید قطع شده و انشعاباتی هم که قبلا دستور قطع آنان صادر شده بود همچنان باید قطع بمانند.

دستور قطع 12 هزار انشعاب غیرمجاز آب در استان بوشهر صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات آب استان بوشهر اظهار داشت: ظرفیت آب شیرین کن بوشهر در سال 97، 10 هزار مترمکعب بود و این رقم در سال 98 به 17 هزار و 500 متر مکعب رسیده و هم اکنون ظرفیت این آّب شیرین کن به 22 هزار و 500 متر مکعب افزایش یافته است.

گراوند بیان کرد: با وجود مشکلات ناشی از شیوع کرونا، اما پیگیری و بررسی مشکلات حوزه آب با جدیت در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: یکی از ظرفیت های مهم تامین آب استان، آب شیرین‌کن هاست که در این زمینه شرکت آب و فاضلاب باید نهایت جدیت و پیگیری لازم برای تکمیل پروژه های آب شیرین کن را به کار گیرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مسائل و مشکلات حوزه آب به صورت ویژه در استان دنبال می شود، اظهار داشت:  با توجه به اهمیت آب شیرین کن ها، شرکت آب و فاضلاب روند اجرای پروژه های این بخش را به صورت ویژه پیگیری کند.

استاندار بوشهر در مورد پروژه آب شیرین کن دلوار گفت: با توجه به اینکه این پروژه دو بار تا آستانه اجرایی شدن قرار گرفته اما به دلیل مشکلات مالی پیمانکار اجرای آن به تعویق افتاده، شرکت آب و فاضلاب با قید فوریت نسبت به تعیین تکلیف این پروژه اقدام کند.

وی بر قطع انشعابات غیرمجاز  آب در استان بوشهر تاکید کرد و گفت: بر اساس اعلام شرکت آب و فاضلاب استان، هشت هزار و 515 انشعاب غیرمجاز در نقاط شهری و روستایی و 3 هزار و 757 انشعاب غیرمجاز هم در خانه باغ‌های استان وجود دارد که انشعابات غیر مجاز باید قطع شده و انشعاباتی هم که قبلا دستور قطع آنان صادر شده بود همچنان باید قطع بمانند.

گراوند در مورد خط انتقال آب جم هم گفت: تامین آب جم از اولویت‌های استان است و تنها راه حل برای حل مشکل آب در این شهرستان وارد مدار کردن آب شیرین کن است لذا این پروژه باید تسریع شود.

وی تاکید کرد: برای اصلاح و بازسازی شبکه های روستایی در نوار ساحلی استان، از ظرفیت دهیاری‌ها و منابع مالی ملی و استانی استفاده شود.

استاندار بوشهر گفت: سال گذشته بیش از 550 کیلومتر شبکه آب روستایی استان اصلاح و نوسازی شد و اکنون می‌توان از ظرفیت منابع اعتباری ملی، استانی و دهیاری‌ها برای این مهم استفاده کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول