اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

واکنش تند شهردار گرگان به تصمیم فدراسیون بسکتبال

شهردار گرگان با واکنش تند نسبت به تصمیم فدراسیون بسکتبال در اعلام پایان لیگ برتر بدون معرفی تیم قهرمان گفت: در صورتی که فدراسیون بسکتبال ظرف 20 روز آینده حق قانونی تیم بسکتبال شهرداری گرگان که همان اعلام قهرمانی و معرفی به بازی‌های آسیایی است را ندهد، تا زمانی که این مدیریت در فدراسیون بسکتبال حاکم باشد در رقابت‌های لیگ برتر شرکت نخواهیم کرد.

واکنش تند شهردار گرگان به تصمیم فدراسیون بسکتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص تصمیم فدراسیون بسکتبال درباره اعلام پایان لیگ برتر بدون اعلام تیم قهرمان و نماینده ایران در بازی‌های آسیایی اظهار کرد: متاسفانه این تصمیم فدراسیون بسیار ناعادلانه و غیرمنصفانه است.

وی ادامه داد: این تصمیم غیرقانونی است چون براساس آیین‌نامه برگزاری مسابقات، پایان مسابقات پایان برگزاری بازی‌های پلی‌آف خواهد بود و در شرایطی که این رقابت‌ها برگزار نشده اعلام پایان لیگ غیرقانونی است.

شهردار گرگان تصریح کرد: در چنین شرایطی که همه باید به دنبال ایجاد همدلی و آرامش در جامعه باشیم فدراسیون بسکتبال با چنین تصمیمی هواداران تیم ریشه‌دار لیگ برتر را آزرده خاطر کرده و تبعات این تصمیم بر عهده شخص رئیس فدراسیون بسکتبال یعنی آقای طباطبایی است.

دادبود گفت: در صورتی که فدراسیون بسکتبال ظرف 20 روز آینده حق قانونی تیم بسکتبال شهرداری گرگان که همان اعلام قهرمانی و معرفی به بازی‌های آسیایی است را ندهد، تا زمانی که این مدیریت در فدراسیون بسکتبال حاکم باشد در رقابت‌های لیگ برتر شرکت نخواهیم کرد.

وی تاکید کرد: این اقدام فدراسیون بر پیکره بسکتبال ایران ضربه وارد می‌کند و فدراسیون باید بداند تمام مسیرهای قانونی و حقوقی را برای احقاق حق تیم بسکتبال شهرداری گرگان و هزاران هوادار عاشق این تیم طی خواهیم کرد.

شهردار گرگان تصریح کرد: فدراسیون بسکتبال باید بداند که بسکتبال گرگان آبروی بسکتبال ایران ست و شرایط فعلی یک آزمون بزرگ برای فدراسیون بسکتبال است که چگونه آبروی بسکتبال ایران را حفظ می‌کند.

دادبود با اشاره به عملکرد یک بام و دو هوای فدراسیون بسکتبال گفت: در صورتی که بی‌ثباتی فدراسیون بخواهد ادامه داشته باشد دلیلی ندرد میلیاردها بودجه مردم شهر گرگان را در مسابقاتی هزینه کنیم که فدراسیونش چنین تصمیمات ناعادلانه‌ای را می‌گیرند.

وی اواسط نشست خبری، جلسه را برای پیگیری ویژه این موضوع از طریق استاندار گلستان و وزیر ورزش ترک کرد.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول