اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اختصاص ۶۲ درصد معاملات بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی به خرید سهام

مدیر عامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: 62 درصد از حجم معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی مربوط به بخش خرید و 38 درصد به فروش اختصاص یافته است.

اختصاص ۶۲ درصد معاملات بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی به خرید سهام

وحید جوادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: هفته گذشته تعداد 105 میلیون و 346 هزار و 786 اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسیی و فرا بورسی به ارزش یک هزار و 269 میلیارد و 904 میلیون و 235 هزار و 701 ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی مورد معامله قرار گرفته است.

وی افزود: 62 درصد از حجم معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی مربوط به بخش خرید و 38 درصد به فروش اختصاص یافته است.

مدیر عامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: طی هفته گذشته در تالار ارومیه 12 کارگزار از 16 ایستگاه معاملاتی‌، سهام و حق تقدم بیش از 355 شرکت را معامله کردند.

جوادی خاطرنشان کرد: شاخص کل بازار بورس با 48 هزار و 669 واحد افزایش در مقایسه با هفته گذشته به رقم 645 هزار 763 واحد و همچنین شاخص کل بازار فرا بورس نیز با 456 واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم 8 هزار و 183 واحد رسیده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول