اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

اعتراف لندن به کمبود لوازم و تجهیزات محافظتی کادر درمان و بهداشت انگلیس

یک مقام ارشد انگلیسی با تایید کاستیهای بخش خدمات درمان و بهداشت این کشور در مواجهه به ویروس کرونا گفت که باید اقدامات بیشتری برای رفع کمبودها صورت گیرد.

اعتراف لندن به کمبود لوازم و تجهیزات محافظتی کادر درمان و بهداشت انگلیس

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، به دنبال انتقادات صورت گرفته نسبت به کمبود لوازم و تجهیزات محافظتی کادر درمان  و بهداشت انگلیس در مواجهه با ویروس کرونا، یک مقام ارشد این کشور با تایید این مسئله بر لزوم انجام اقدامات بیشتر اشاره کرد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» «رابرت جنریک» معاون وزیر مسکن انگلیس شنبه شب در این باره گفت، انگلیس باید کارهای بیشتری برای ارائه وسایل ویژه محافظتی به شاغلان بخش درمان و بهداشت خود که در خط مقدم جدال با ویروس کرونا هستند، انجام شود.

معاون وزیر مسکن انگلیس با  اشاره به این که قرار است تجهیزاتی از جمله 400 هزار دست لباس محافظ کادر بهداشت و درمان از ترکیه وارد انگلیس شود، گفت: «ما باید اقدامات بیشتری را برای رساندن اقلام محافظتی ویژه مورد نیاز افراد خط مقدم خود انجام دهیم.»

این در حالی است که اتحادیه «یونیسن» در انگلیس روز شنبه درباره احتمال امتناع کادر درمان این کشور از کار کردن در روزهای آتی به دلیل کمبود تجهیزات محفاظتی هشدار داده است.

گفته می‌شود برخی از بیمارستانهای انگلیس در ساعات آینده با اتمام این تجهیزات مواجه خواهند شد. پیش از این روسای سرویس سلامت همگانی انگلیس از دکترها و پرستاران خواسته بودند بدون روپوش محافظتی کامل بیماران کرونایی را مداوا کنند.

انگلیس با بیش از 108 هزار  مبتلا در میان کشورهای اروپایی پنجمین کشوری است که بیشترین درگیری را با بحران کرونا دارد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول