اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شهرستان دنا در مدیریت بحران بیماری کرونا موفق عمل کرد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تقدیر از فرمانداری دنا گفت: دنا در زمینه پیشگیری از بیماری کوید ۱۹ عملکرد موفقی دارد.

شهرستان دنا در مدیریت بحران بیماری کرونا موفق عمل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان با عبدالحمید پناهی فرماندار شهرستان دنا دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون بهداشتی  دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان کهگیلویه و بویراحمد در نشستی با فرماندار شهرستان دنا از زحمات تیم توانمند و پرتلاش این شهرستان در زمینه کرونا (کوید 19 ) تشکر و قدردانی کرد.

دکتر محمد‌مهدی بانشی گفت: فرماندار دنا با عملکرد شایسته و درخور شهرستان دنا، این شهرستان را به نگین استان در زمینه پیشگیری از بیماری کوید ۱۹ تبدیل کرد.

 بانشی در ادامه افزود: برپایی ایستگاه‌های غربالگری در جای جای شهرستان، کنترل ورود و خروج در روستاها و همکاری تمام و کمال نماینده وزارت کشور در این شهرستان باعث برتری عملکرد ما در این منطقه از استان شد.

 پناهی فرماندار شهرستان دنا نیز گفت: ما هرچه داریم از همکاری مردم است، مردم بودند که با در خانه ماندن و پیشگیری باعث کنترل  و جلوگیری از این ویروس در سطح شهرستان شدند و جا دارد در همین جلسه از تمام مردم فهیم شهرستان دنا تشکر  و قدردانی نماییم

عبدالحمید پناهی گفت: فعالیت های خود جوش و مردم نهاد در بخش ها و روستاها، همکاری تمام نهاد ها با فرمانداری، ایجاد کارگاه های تولید ماسک، خیرین و در راس شبکه بهداشت و درمان دنا باعث شد که ما بتوانیم تا این مرحله از پاندمی در بین شهرستان های دیگر برتر باشیم و امید است با تلاش مضاعف مردم و مسؤولان شاهد ریشه کنی این ویروس در جامعه باشیم.


 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول