اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

لزوم ساماندهی کمک‌های خیران در طرح مساوات

رییس دفتر نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اجرا و ساماندهی طرح مساوات و کمک مومنانه در استان باید خیرین، ادارات و سازمان های مردم نهاد پای کار بیایند.

لزوم ساماندهی  کمک‌های خیران در طرح مساوات

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمود جوادیان فر صبح امروز در جلسه هماهنگی مساوات، کمک و همدلی به آسیب‌دیدگان بحران کرونا با حضور مسئولان استانی و شهرستانی اظهار کرد: جامعه هدف ما در این طرح علاوه بر مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی به‌ سمت کسانی که در این ایام شغل خود را از دست دادنه اند.

وی افزود: تاکنون قواعدی برای کمک‌ به نیازمندان در شهر زاهدان وجود نداشته لذا تصمیم داریم با مشارکت و همکاری ادارات و سازمان های مردم نهاد و دولتی، طرح کمک مومنانه و مساوات را برای تجمیع و توزیع بهتر کمک‌ها به نیازمندان انجام تا از اقدامات بیهوده پرهیز شود و نحوه توزیع کمک بین نیازمندان را مدیریت کنیم.

رییس دفتر نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده باید به‌سمت مشاغل، اصناف و افرادی که در این ایام شغل و درآمد خود را از دست دادند هدایت شود بیان داشت : فرمانداری زاهدان، ادارات کل تبلیغات اسلامی، بهزیستی و کمیته امداد و کلیه NGO ها آمادگی خود را اعلام کردند تا هر کدام از محل خود جامعه هدف مدنظر را پیدا کنند.

جوادیانفر با بیان اینکه در راستای تشویق مردم برای شرکت در این طرح مشارکت رسانه‌ها ضروری است عنوان کرد: برای مشارکت کارکنان ادارات و نهادها نیز باید نامه‌ای تنظیم شود اما نمی‌توان این کمک را الزامی کرد بلکه باید به‌صورت پیشنهاد باشد.

در این جلسه مقرر شد: لیستی کامل از جامعه هدف نیازمند تهیه که نهایتاً گروهی این لیست را پایش می‌کنند و کمک‌ها به مسجد هر محله ارسال تا به‌دست افراد برسانند و این کمک‌ رسانی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول