اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اغلب پلاک‌های غیربومی ساکن شهرکرد هستند/ممنوعیت بیش از 3 مسافر برای تاکسی‌ها

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرکرد با بیان اینکه اکثر پلاک‎‌های غیربومی که در شهر تردد می‌کنند ساکن شهرکرد هستند، گفت: طرح فاصله‌گذاری هوشمند با نظارت کامل در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

اغلب پلاک‌های غیربومی ساکن شهرکرد هستند/ممنوعیت بیش از 3 مسافر برای تاکسی‌ها

ابراهیم بختیاری‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه اکثر پلاک‎‌های غیربومی که در شهر تردد می‌کنند ساکن شهرکرد هستند، گفت: طرح فاصله‌گذاری هوشمند با نظارت کامل در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرکرد با بیان اینکه از 12 اسفندماه سال گذشته تا ساعت 21 شب گذشته طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در محورهای استان اجرا شد و از ورود خودروها با پلاک غیربومی که ساکن استان نبودند به داخل شهر جلوگیری به عمل آمد، افزود: با اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند تمام واحدهای صنفی با میزان خطر کم‌تر باید قبل از بازگشایی کد بهداشتی دریافت کنند در غیر این صورت از ادامه فعالیت‌شان جلوگیری می‌شود.

مراکز پررفت و آمد مدام ضدعفونی و گندزدایی می‌شود

وی با بیان اینکه همچنان نظارت‌ها از طریق اکیپ‌های فرمانداری، اصناف و دانشگاه علوم‌پزشکی ادامه دارد و با هرگونه تخلفی برخورد جدی می‌شود، اضافه کرد: ناوگان حمل‌ونقل عمومی، مراکز و اماکن پر رفت‌وآمد شهرها روزانه و در چند نوبت توسط گروه‌های جهادی و مراکز بهداشت ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرکرد با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی‌ها با مراجعه به مراکز بهداشت می‌توانند محلول آب‌ ژاول تهیه و خودروی خود را ضدعفونی کنند، عنوان کرد: درحال حاضر هم برای حفظ سلامت خود و سایرین تنها می‌توانند سه مسافر را سوار کنند.

وی گفت: در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان مشاغل پرخطر شامل آرایشگاه‌های زنانه، باشگاه‌های ورزشی و استخرها تعطیل است.

انتهای پیام/3339 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول