اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

هشدار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نسبت به افزایش مبتلایان کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: این روزهای فاصله‌گذاری اجتماعی کمتر از سوی شهروندان رعایت می‌شود، بنابراین افزایش تعداد مبتلایان، طی دو هفته آینده خود را نشان خواهد داد.

هشدار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نسبت به افزایش مبتلایان کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه محمودرضا مرادی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: خطر کرونا رفع نشده و همچنان نگرانی از شیوع بیشتر آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه این روزهای فاصله‌گذاری اجتماعی کمتر از سوی شهروندان رعایت می‌شود، ادامه داد: این رعایت نکردن‌ها معمولا 2 هفته بعد تاثیر خود را با افزایش تعداد مبتلایان نشان می‌دهد و سه هفته بعد روی آمار مرگ و میر استان نیز تاثیر می‌گذارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هر چه قدر تعداد و تجمع افراد بیشتر باشد شیوع این بیماری بیشتر است، لذا افزایش تعداد مبتلایان طی هفته‌های آینده دور از انتظار نیست.

وی از مردم خواست بیشتر رعایت کنند و افزود: می‌دانیم مسائل اقتصادی و اجتماعی خیلی زیادی در این زمینه مطرح است، به همین منظور دولت و وزرات بهداشت و به تبع آن دانشگاه علوم پزشکی تصمیماتی در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند گرفته است.

مرادی ادامه داد: یک‌سری پروتکل‌های بهداشتی را تنظیم کرده‌ایم تا یکی دو روز آینده آن را به سازمان‌ها، کسبه و اصناف در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ابلاغ می‌کنیم.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول