اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آغاز ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن کریم از ۶ اردیبهشت‌ماه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از آغاز ثبت‌نام در چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ششم اردیبهشت‌ماه در این استان خبر داد.

آغاز ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن کریم از ۶ اردیبهشت‌ماه

حجت‌الاسلام‌ اسماعیل تدینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: ثبت‌نام در چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فقط از طریق مراجعه به سایت رسمی مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به نشانی www.my.oghaf.ir از ۶ اردیبهشت‌ماه امسال آغاز می‌شود و تا ۱۶ خردادماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: سایت ثبت‌نام رأس ساعت 24 روز جمعه 16 خرداد بسته خواهد شد و به‌هیچ‌وجه افرادی که در سایت ثبت‌نام نکرده باشند، حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: ثبت‌نام کنندگان باید در مرحله شهرستانی به رقابت بپردازند و نفرات برتر مرحله شهرستانی در مرحله استانی حضور خواهند یافت.

تدینی گفت: داشتن تابعیت ایرانی، داشتن حداقل 18 سال سن و نداشتن اشتغال به تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی آموزش ‌و پرورش به‌صورت روزانه و سکونت در شهرستان محل برگزاری مسابقه از شرایط عمومی شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات است.

تدینی افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ پنج، 10، 20 جزء و حفظ کل قران کریم، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل، دعاخوانی و تفسیر عمومی قرآن کریم و در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر رشته‌های فوق رشته‌های اذان و هم‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم نیز جزو رشته‌های این دوره از مسابقات و ویژه برادران است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطرنشان کرد: زمان و مکان برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول