اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

انتصابات جدید در معاونت حقوقی و امور مجلس صدا و سیما

معاون حقوقی و امور مجلس صدا و سیما در احکامی جداگانه مشاور معاون و مسئول پیگیری پرونده های ویژه حقوقی، مدیرکل امور مالکیت فکری و حقوق بین الملل و مدیر قوانین و استعلامات اداره کل حقوقی صدا و سیما را منصوب کرد.

انتصابات جدید در معاونت حقوقی و امور مجلس صدا و سیما

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، طی احکام جداگانه‌ای از سوی حسن گروسی معاون حقوقی و امور مجلس رسانه ملی آقایان علی کارگر به سمت مشاور معاون و مسئول پیگیری پرونده های ویژه حقوقی، مسلم ملکی به سمت مدیرکل  امور مالکیت فکری و حقوق بین الملل و حبیب شکری به سمت مدیر قوانین و استعلامات اداره کل حقوقی صدا و سیما منصوب شدند.

کارگر دانش آموخته دوره دکتری حقوق تجارت بین الملل می باشد و پیش از این مدیرکل بازرسی دیوان عدالت اداری، مدیر کل حراست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، رییس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات مدیران وزارت صنایع و مشاور حقوقی برخی دستگاه‌های اجرایی بوده است.

ملکی دارای دکتری حقوق بین الملل عمومی بوده و موضوع رساله وی با عنوان آزادی انتقال اطلاعات و ممنوعیت تبلیغات خصمانه در اسلام و حقوق بین‌الملل با بررسی عملکرد صدا و سیما می باشد.  
و پیش از این مدیر امور حقوق بین‌الملل و ماهواره و سرپرست اداره کل مالکیت فکری و حقوق بین‌الملل بوده است.

شکری فارغ التحصیل کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی بوده و پیش از این مدیر املاک  
و سرپرست فعلی اداره کل امور حقوقی نیز بوده.

همچنین طی احکام جداگانه ای از سوی مدیران کل مالکیت فکری و حقوق بین الملل و امور حقوقی آقایان ولی میرزایی به سمت مدیر امور حقوق بین الملل و ماهواره و جعفر نبی لو به عنوان مدیر املاک و امور ثبتی منصوب شدند.
 

 

میرزایی دارای دکتری فقه و حقوق خصوصی و موضوع رساله وی بررسی تطبیقی جایگاه حقوقی فیلترینگ در ایران و اتحادیه اروپا می باشد. وی پیش از این  سردبیر اداره کل اخبار خارجی سیاسی بوده است.     

نبی لو نیز فارغ التحصیل کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی است.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول