اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مستأجران این مسجد معاف از اجاره شدند و وام گرفتند

رئیس اتاق اصناف خوانسار گفت: آیت الله ابن‌الرضای خوانساری با بخشش اجاره واحدهای تجاری مسجد آقا اسداله شهر خوانسار به مدت یک ماه و نیم موافقت کردند.

مستأجران این مسجد معاف از اجاره شدند و وام گرفتند

سعید ربانی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از خوانسار اظهار کرد: در شهرستان خوانسار حدود هزار و ۷۰۰ واحد صنفی فعالیت دارند که حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد این اصناف به فروش اقلام ضروری شهروندان مشغول هستند و در زمان ممنوع شدن اصناف غیرضروری نیز فعالیت داشتند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان خوانسار با اشاره به تعطیلی صنوف غیرضروری در شهرستان خوانسار گفت: اتاق اصناف خوانسار، در راستای حمایت از صنوف آسیب دیده وظیفه‌ای احساس کردیم که بخشش اجاره واحدهای تجاری مسجد آقا اسداله شهر خوانسار به مدت یک ماه و نیم از آیت الله ابن‌الرضا تقاضا شد که مورد موفقت وی قرار گرفت.

ربانی‌فر افزود: بخشش اجاره این ۱۷ باب مغازه‌ حرکتی خدا پسندانه است، که به تمام مالکان توصیه می‌شود تا همگی قدمی در رضای خدا برداریم.

وی از معرفی دریافت تسهیلات قرض الحسنه‌ای به میزان ۱۵۰ میلیون تومان به یکصد نفر از اصناف شهرستان خوانسار خبر داد و افزود: با موافقت آیت الله ابن‌الرضا و اعضای هیأت امنای صندوق قرض الحسنه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان خوانسار به هرکدام از افراد صنفی زیان دیده نیازمند، مبلغ یک و نیم میلیون تومان وام قرض الحسنه با بازپرداخت ۱۰ ماهه پرداخت می‌شود، البته در صورت افزایش متقاضی جهت دریافت تسهیلات، به بانک معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول