اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

مراکز مشاوره دانشگاه‌ها به همه متقاضیان در روزهای کرونایی مشاوره می‌دهند

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم از توسعه فعالیت‌های دفاتر مشاوره دانشگاه‌ها در روزهای کرونایی برای خدمت رسانی به آحاد مردم خبر داد.

مراکز مشاوره دانشگاه‌ها به همه متقاضیان در روزهای کرونایی مشاوره می‌دهند

غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس از توسعه فعالیت‌های دفاتر مشاوره دانشگاه‌ها در روزهای کرونایی برای خدمت رسانی به آحاد مردم خبر داد.

وی اظهارداشت: در راستای اقدامات فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه‌ها در زمان شیوع ویروس کرونا، از دانشگاه ها خواسته شده که فعالیت دفاتر مشاوره دانشگاه ها را توسعه دهند.

وی ادامه داد: به این ترتیب از دانشگاه‌ها خواسته شده که همچنان که دفاتر مشاوره دانشگاه‌ها به دانشجویان و کارمندان دانشگاه‌ها مشاوره می‌دادند به خانواده های دانشجویان، کارمندان و حتی افراد دیگر که برای دریافت مشاوره رجوع می کنند هم مشاوره ارائه کنند دانشگاه ها هم در این باره اعلام آمادگی کرده‌اند.

* دفاتر مشاوره دانشگاه‌ها آنلاین می‌شوند

غفاری افزود: همچنین به دانشگاه‌ها گفته شده که تمهیداتی را بیاندیشند که متقاضیان دریافت خدمت مشاوره، بتوانند به صورت مجازی هم سوالات خود را با دفاتر مشاوره دانشگاه ها مطرح کنند.

وی ادامه داد: زیرا در حال حاضر هم رفت و آمدها در شهرها مانند سابق نیست که افراد نیازمند مشاوره بتوانند به صورت مستقیم برای دریافت مشاوره حاضر شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول