اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

وبینار آموزشی «تاثیر اپیدمی کرونا بر فضای کسب و کار» در دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود

وبینار آموزشی «تاثیر اپیدمی کرونا بر فضای کسب و کار» با تمرکز بر فضای کسب‌وکار شرکتهای کوچک و درحال رشد ۷ اردیبهشت ماه توسط مدیریت فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

وبینار آموزشی «تاثیر اپیدمی کرونا بر فضای کسب و کار» در دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، وبینار آموزشی «تاثیر اپیدمی کرونا بر فضای کسب و کار» با تمرکز بر فضای کسب‌وکار شرکتهای کوچک و درحال رشد با محوریت یک مدل معمولی از اپیدمی، تسطیح منحنی، وضعیت اپیدمی در حال حاضر و آینده، تبعات کوتاه مدت و بلند مدت اقتصادی با حضور ، COVID-19 در جهان و ایران، تغییر رفتار مصرف‌کنندگان و بازار با حضور این اپیدمی و بعد از آن،   تاثیرپذیری شرکتهای کوچک از پیامدهای اپیدمی،   سناریوهای احتمالی حوزه کسب‌وکار با وجود این اپیدمی و اقدامات راهبردی قابل برنامه‌ریزی کسب‌وکارها برگزار خواهد شد.

 باتوجه به اینکه ویروس کرونا اقتصاد جهانی و به‌ویژه بازارهای مالی و کسب‌وکارها را تحت‌الشعاع خود قرار داده است بنابراین هدف اولیه این وبینار بررسی تاثیرات این اپیدمی بر فضای کسب‌وکار جهانی و ایران بر اساس گزارشهای OECD، London Business School، McKinsey & Company و گزارشهای رسمی نهادهای ایرانی است. 
همچنین این وبینار به بررسی اثرات این تغییرات بر کسب‌وکارهای کوچک و درحال رشد خواهد پرداخت.
در این وبینار با تحلیل سناریوهای موجود پیشنهادهای اولیه‌ای برای تغییرات راهبردی قابل برنامه‌ریزی ارائه خواهد شد.
مخاطبین این وبینار، کسب و کارهای استارت آپی و شرکتهای در حال رشد هستند اما دیگر علاقه مندان نیز می توانند در این وبینار شرکت کنند.
خاطرنشان می شود، علاقه مندان برای ثبت نام در این وبینار و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی الکترونیکی http://service.inotec.aut.ac.ir/pay/?gid=123 مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول