اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

چگونه کسب وکار خود را آنلاین کنیم؟

کسب و کار آنلاین به کسب و کاری گفته می شود که در آن تبادلات محصول و خدمات به کمک اینترنت انجام می شود. این کسب و کار مزیت های زیادی دارد که در اینجا اشاره ای به آنها خواهیم داشت.

چگونه کسب وکار خود را آنلاین کنیم؟

کسب و کار آنلاین به کسب و کاری گفته می شود که در آن تبادلات محصول و خدمات به کمک اینترنت انجام می شود. این کسب و کار مزیت های زیادی دارد که در اینجا اشاره ای به آنها خواهیم داشت :

۱. عدم محدودیت جغرافیایی: فعالیت شما محدود به مکان خاصی مانند مغازه یا دفتر کار نشود و بتوانید فروش بیشتری به صورت آنلاین داشته باشید.

۲. نیاز به سرمایه کمتر: در این روش نیاز به شرکت، فروشگاه یا مغازه نخواهید داشت و صرفاٌ هزینه اولیه ساخت اپلیکیشن یا سایت را دارید که ناچیز است و سرمایه ی زیادی نمی خواهد. شما می توانید با اپلیکیشن سازها و سایت سازهای کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

۳. بازاریابی اینترنتی: با توجه به اینکه در حال حاضر اکثراً از اینترنت استفاده می کنند با بازاریابی دجیتالی مانند ایمیل مارکتینگ، تبلیغات کلیکی، تبلیغات لینکی، ریپورتاژ کسب و کار خود را معرفی کنید و با استفاده از ابزارهای بازاریابی آنلاین آمار لحظه ای و ارزیابی دقیق داشته باشید که به بهبود کار شما کمک شایانی خواهد کرد. ارتباط با مشتریان باعث اعتمادسازی می شود از این لحاظ که آنها می توانند نظرات دیگرمشتریان را بخوانند و محصولات را با یکدیگر مقایسه کنند و بهترین خرید را داشته باشند.

۴. کمتر شدن رفت و آمد و مدیریت زمان: با اداره کسب و کار خود بصورت آنلاین به کم شدن آلودگی هوا و محدود شدن ترافیک کمک خواهید کرد. با کسب و کار آنلاین فرآیندهایی مانند ثبت سفارشات خرید، حسابداری، ارسال فاکتور و ... به صورت خودکار انجام می شود و به شما کمک خواهد کرد تا زمان خود را مدیریت کنید.

اپتو یک اپلیکیشن ساز آنلاین برای پارسی زبانان است که در آن شما به راحتی و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی می توانید صفحات اپلیکیشن خود را در کمترین زمان ممکن بسازید، شما میتوانید از امکاناتی مانند فروشگاه فایل و فروشگاه محصولات فیزیکی، پرداخت درون برنامه‌ای، پشتیبانی از وردپرس و فروشگاه ساز ووکامرس، تبلیغات درون برنامه‌ای، کانال آپارات، فروشگاه ویدیو، ارسال نوتیفیکیشن، ساخت اپلیکیشن موزیک و رادیو و امکانات دیگر جهت ساخت اپلیکیشن با موضوعات مختلف در دو پلتفرم Android و iOS استفاده کنید.

ساخت اپلیکیشن اندروید امروزه یکی از اهداف اصلی برای کسب و کار‌های آنلاین شده است. فراگیر شدن موبایل و استفاده‌های پیاپی آن در بین مردم موجب دسترسی صاحبان کسب و کار و بازاریابان به منبع اطلاعاتی جدید و ارزشمندی در زمینه رفتار و نیازهای مشتریان شده است که استفاده صحیح از این آمار و اطلاعات نقش موثری در بهبود فعالیت های آتی کسب و کارها و به روز رسانی استراتژی های بازاریابی موبایلی خواهد داشت. اپلیکیشن موبایل علاوه بر بهبود روش های انجام کار ، باعث پیشرفت در کسب‌وکار، تعامل مثبت با مشتری ، صرفه جویی در زمان و هزینه تبلیغات و درآمدزایی نیز می‌شود. ساخت اپ با اپلیکیشن ساز آنلاین اپتو به سرمایه کمتری نیاز دارد و فرایند طراحی و توسعه آن آسان و در عین حال با کیفیت است. در نتیجه به کلیه مشاغل ساخت اپلیکیشن آی او اس و اندروید برای رونق کسب و کار خود توصیه می‌شود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول