اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

ارائه خدمات آموزش آنلاین به ۱۰ هزار معلم و دانش‌آموز/ نوآوران در مسیر مقابله کرونا حضور فعال دارند

مسئول مرکز نوآوری و پیشرفت موسسه علمی رزمندگان با اشاره به حضور فعال نوآوران و اهالی دانش در میدان مقابله با کرونا گفت: این موسسه از شروع ویروس کرونا تا کنون ۱۰ هزار دانش‌آموز و معلم را تحت پوشش خدمات آموزش آنلاین خود قرار داده است.

ارائه خدمات آموزش آنلاین به ۱۰ هزار معلم و دانش‌آموز/ نوآوران در مسیر مقابله کرونا حضور فعال دارند

سید حسام نوربخش مسئول مرکز نوآوری و پیشرفت موسسه علمی رزمندگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه موسسه علمی رزمندگان با افتخار از چالش نوآوری باز کرونا حمایت می‌کند اظهار داشت: دنیا هیچ زمانی به اندازه امروز، تشنه و نیازمند بهره‌مندی از نوآوری باز نبوده است.

مسئول مرکز نوآوری و پیشرفت موسسه علمی رزمندگان با اشاره به اینکه کرونا قطار ساز و کارهای مدیریتی و حاکمیتی جهان را از مسیر اصلی خود خارج کرده است گفت: امروز حاکمیت‌ها ناگزیر هستند تا برای خروج از بحران کرونا نظام مسائل خودشان را با مردم در میان بگذارند.

نوربخش نظام تعلیم و تربیت را یکی از ساز و کارهای حاکم بر دنیا دانست و تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که از ابتدای شیوع ویروس کرونا، اصحاب دانش و نوآوران، ایده‌ها و نوآوری‌های خود را در راستای مقابله با این ویروس ارائه کرده‌اند.

وی با اشاره به حضور فعال نوآوران و اهالی دانش در میدان مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: موسسه علمی رزمندگان از ابتدای ویروس کرونا تا کنون ۱۰ هزار دانش‌آموز و معلم را تحت پوشش خدمات آموزش آنلاین خود قرار داده است.

مسئول مرکز نوآوری و پیشرفت موسسه علمی رزمندگان با بیان اینکه خدمات الکترونیکی این مجموعه زمینه بروز خلافیت را در مخاطب هدفش نیز به وجود می‌آورد افزود: امروز باید به دنبال آن باشیم تا پس از پایان کرونا، ایده‌ها و خلاقیت‌های ارائه شده در این دوران تداوم داشته و تبدیل به کسب و کارهای پایدار شود.

نوربخش شرکت در چالش کرونا را یکی از راهکارهای تداوم نوآوری و خلاقیت پس از پایان دوران شیوع کرونا دانست و عنوان کرد: مرکز نوآوری موسسه علمی رزمندگان از استارتاپ‌ها، مجوعه‌های دانش‌بنیان و دانش‌آموزان نوآور که در چالش کرونا مشارکت کنند حمایت می‌کند.

لازم به ذکر است، چالش کرونا یکی از چالش‌های سامانه کندو است که به عنوان بستری مجازی برای حل مسائل و شناخت راهکارها با استفاده از ایده جمع سپاری و هوش جمعی مشغول به فعالیت می‌باشد.

عموم علاقمندان جهت عضویت در سامانه کندو و مشارکت در چالش کرونا می‌توانند به نشانی اینترنتی www.candoportal.com مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول