اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

آغاز طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه رمضان در کردستان

مدیرکل دامپزشکی کردستان گفت: طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ماه رمضان با نام «طرح ضیافت» از شنبه 6 اردیبهشت جاری در کردستان آغاز می‌شود.

آغاز طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه رمضان در کردستان

مجتبی ورمقانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج ضمن تبریک حلول ماه پرفیض و برکت رمضان اظهار داشت: هر ساله و در آغاز ماه رمضان، طرح تشدید نظارت بهداشتی با عنوان «طرح ضیافت» در سراسر استان آغاز می‌شود و امسال نیز این طرح از روز شنبه ششم اردیبهشت سال‌جاری اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح با بهره‌گیری از تعداد 74 نفر از نیروهای دامپزشکی استان در قالب 22 اکیپ از شهرستان‌ها و 10 اکیپ از بازرسان ستادی آغاز خواهد شد.

مدیرکل دامپزشکی استان کردستان ادامه داد: تمامی مراکز عرضه، تولید، نگهداری و فروش فرآورده‌های خام دامی شامل کشتارگاه‌های دام و طیور، مراکز قطعه‌بندی و بسته‌بندی، قصابی‌ها، مرغ فروشی‌ها، ماهی فروشی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اماکن تهیه غذای آماده، رستوران‌ها، غذاخوری‌های بین راهی، مراکز جمع‌آوری شیر و کارخانجات خوراک دام و طیور مورد بازرسی دقیق و منظم پرسنل خستگی‌ناپذیر و پرتلاش دامپزشکی قرار خواهد گرفت.

ورمقانی از مردم استان درخواست کرد موارد مشکوک در زمینه یادشده را از طریق سامانه پیغام‌گیر شبانه‌روزی 1512 و یا تماس با شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌ها اطلاع‌رسانی نمایند تا پس از بررسی رسیدگی‌های لازم بعمل آید.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول