اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

48 میلیون تومان، در قالب طرح کمک مؤمنانه جمع‌آوری شده است

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و اجرای کمک مومنانه، بسیج فرهنگیان نیز فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: بسیج فرهنگیان از بدو اجرای این طرح 48 میلیون تومان در قالب بسته‌های غذایی و اجاره بها کمک می‌کند.

48 میلیون تومان، در قالب طرح کمک مؤمنانه جمع‌آوری شده است

یوسف دولتیاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فرهنگیان زنجانی پس از شیوع بیماری کرونا، همگام با سایر اقشار جامعه در راستای مقابله با این بیماری برخواستند.

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه 57 گروه جهادی توسط بسیج فرهنگیان ساماندهی شده است، عنوان کرد: در این گروه‌های جهادی 315 نفر فعالیت داشتند.

وی با اشاره به اینکه تهیه ملزومات بهداشتی و آموزش در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: چهار کارگاه تولید ماسک نیز توسط این بسیجیان راه‌اندازی شده و بیش از 100 هزار ماسک تولید شده است.

دولتیاری با بیان اینکه حدود 200 بسته اقلام بهداشتی توسط بسیج فرهنگیان توزیع شده است، عنوان کرد: این بسته‌ها شامل کالاهایی به مبلغ 200 هزار تومان می‌شود که بیشتر در مناطق محروم توزیع شد.

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه از بدو شیوع کرونا بسیجیان فرهنگی در خدمت مردم بودند، بیان کرد: با کمک مردم شهرستان خدابنده، یک میلیارد تومان برای خرید تجهیزات پزشکی جمع‌آوری و تحویل علوم پزشکی شده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و اجرای کمک مومنانه بسیج فرهنگیان نیز فعالیت خود را آغاز کرده است، ادامه داد: بسیج فرهنگیان از بدو اجرای این طرح 48 میلیون تومان در قالب بسته‌های غذایی و اجاره بها کمک می‌کند.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول