اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  شرق آسیا و اقیانوسیه

گروگانگیری در غرب ژاپن

یک مرد مسلح به چاقو ساعاتی پیش دو کودک سه و 6 ساله را درون رستورانی واقع در غرب ژاپن گروگان گرفت.

گروگانگیری در  غرب ژاپن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای پلیس بخش «فوکوکا» واقع در غرب ژاپن اعلام کردند که یک مرد مسلح به چاقو صبح امروز (سه‌شنبه) به وقت محلی، فرزندان صاحب یک رستوران را به گروگان گرفت.

بنا به گزارش شبکه «ان اچ کی»، آنطور که نیروهای پلیس گزارش کرده‌اند، دو دختر سه و ۶ سال، فرزندان صاحب رستوران بوده و فرد گروگانگیر نیز یکی از کارکنان سابق این رستوران بوده.

طبق این گزارش، فرد مسلح که حدود ۳۰ سال سن دارد، حدود ساعت ۰۸:۳۰ صبح امروز به وقت محلی (۰۴:۰۰ صبح سه‌شنبه به وقت تهران) وارد رستورانی که بیشتر غذاهای دریایی سرو می‌کند، شد و با فردی درون رستوران شروع به بحث و جدل کرد.

هیچ‌گونه گزارشی از زخمی شدن گروگان‌ها منتشر نشده است و نیروهای پلیس نیز محل وقوع حادثه گروگانگیری را مسدود کرده‌اند و مذاکره با فرد گروگانگیر را آغاز کرده‌اند.

تصاویر ضبط شده از یک بالگرد شبکه «ان اچ کی»، افسران پلیس و آتش‌نشان‌ها را در حال محاصره ساختمانی که رستوران مورد نظر در آنجا قرار گرفته است، نشان می‌دهد و دو آمبولانس نیز در محل مستقر شده است.

با اینحال خبرگزاری روسی تاس در این خصوص گزارش کرد که نیروهای پلیس ژاپن بعد از یک تلاش 6 ساعته در نهایت فرد گروگانگیر را دستگیر کردند و گروگان‌ها در صحت کامل آزاد و برای بررسی‌های بیشتر به بیمارستان منتقل شدند.

طبق این گزارش، فرد گروگانگیر پیش از این در رستوران کار می‌کرده و توسط کارفرمای خود به دلایلی که در گزارش بیان نشده، اخراج شده است و احتمالاً گروگانگیری با همین مسئله ارتباط داشته است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول