اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رعایت اصول پدافند غیرعامل؛ راه صیانت از منابع آبی

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: رعایت اصول پدافند غیرعامل مهم‌ترین راه صیانت از تأسیسات و منابع آبی در شرایط بحران و مقابله با ویروس کرونا است.

رعایت اصول پدافند غیرعامل؛ راه صیانت از منابع آبی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ایرج کارخایی بعدازظهر امروز در کارگروه تخصصی آب شورای پدافند غیرعامل استان سمنان اظهار کرد: آب، سرمایه و زیرساخت در همه ابعاد به خصوص در بخش توسعه است که تلاش همه‌جانبه برای حفظ منابع آب را بیش از پیش موردتوجه قرار می‌دهد.

وی افزود: شناخت تهدیدات و مصون‌سازی، کاهش آسیب‌پذیری و افزایش تاب‌آوری از اصول پدافند غیرعامل است که منجر به نمایان شدن نقاط ضعف و قوت قبل از مواجه شدن با مخاطرات می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بیان کرد: رعایت اصول پدافند غیرعامل مهم‌ترین راه برای صیانت از تأسیسات و منابع آبی در شرایط خطر و بحران و مقابله با ویروس منحوس کرونا است.

کارخایی اضافه کرد: خدشه و آسیب به منابع آبی می‌تواند مشکل‌ساز و جبران‌ناپذیر باشد که در این زمینه باید با حساسیت و تلاش بی‌وقفه در تأمین آب سالم برای مردم گام برداشت.

وی تصریح کرد: دسترسی جامعه به آب آشامیدنی سالم یکی از نیازهای حیاتی بشر است و آب مانند دستگاه گردش خون در بدن امکان حیات و تداوم زندگی را مقدور می‌کند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان خاطرنشان کرد: حفظ منابع آبی استان با توجه به کمبود آب از اولویت‌های مهم کارگروه آب شورای پدافند غیرعامل محسوب می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول