اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

71 واحد صنفی متخلف در خاش بیش از 2 میلیارد جریمه شدند

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت خاش گفت: مجموع جریمه های اعمال شده برای ۷۱ واحد صنفی متخلف در طرح ویژه نظارتی نوروز 99 در خاش، ۲ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال است.

71 واحد صنفی متخلف در خاش بیش از 2 میلیارد جریمه شدند

مهدی اسماعیلی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در خاش اظهار داشت: با هدف افزایش و استمرار نظارت و بازرسی بر بازار کالا و خدمات خصوصا اقلام پر مصرف و خدمات اولویت دار و نیز توسعه امنیت و آرامش روانی در بین شهروندان طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۹ در خاش اجرا شد.

 وی از دیگر اهداف اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز را جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات در خاش عنوان کرد و افزود: در طول اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۹ در شهرستان خاش ۹۹۴ بازدید از واحد‌های صنفی انجام شد.

اسماعیلی تصریح کرد: در طول اجرای این طرح و بازدید های صورت گرفته تعداد ۷۱ واحد صنفی متخلف شناسایی شد که پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش اذعان داشت: عمده تخلفات این واحد های صنفی در زمینه گرانفروشی،کم فروشی و تقلب، عرضه خارج از شبکه،عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور بوده است.

این مسئول یادآور شد: مجموع جریمه های اعمال شده برای ۷۱ واحد صنفی متخلف با ارزش ریالی ۲ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال است.

اسماعیلی تاکید کرد: شهروندان در صورت برخورد با تخلف واحدهای صنفی از طریق سامانه۱۲۴ و همچنین واحد بازرسی اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان خاش به شماره ۳۳۷۲۳۸۴۰ موارد را اعلام نمایند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول