اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دستگاه‌های نظارتی و امنیتی با تصویب طرح اصلاح قانون انتخابات تضعیف می‌شوند

نماینده آباده در مجلس در مخالفت با کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات گفت: عملکرد دستگاه‌های نظارتی و امنیتی در صورت تصویب نهایی این طرح تضعیف می‌شود.

دستگاه‌های نظارتی و امنیتی با تصویب طرح اصلاح قانون انتخابات  تضعیف می‌شوند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات طرح 2 فوریتی اصلاح قانون انتخابات اظهار داشت: سازمان بازرسی ملزم به رسیدگی به گزارشات واصله است. در صورت تصویب این طرح هیبت دستگاه‌های نظارتی شکسته می‌شود.

وی با بیان به اینکه این مصوبه در مجموع به ضرر دستگاه های امنیتی و دستگاه های مبارزه با فساد است، گفت: در آینده بسیاری از کاندیداها که خط و نام و نشانی از خود نمی گذارند از طرق دیگر ممکن است دست به یک سری کارها بزنند که این مسئله برای دستگاه نظارتی ضرر دارد.

رازع با بیان اینکه گزارش‌های بدون سند در دستگاه‌های نظارتی مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد، گفت: عملکرد دستگاه‌های نظارتی و امنیتی در صورت تصویب نهایی این طرح تضعیف می‌شود و این مصوبه شامل گزارشات مربوط به مبارزه با فساد نیز خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول