اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کمک مؤمنانه| توزیع 22 هزار سبد معیشتی توسط سپاه جواد الائمه خراسان شمالی

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با اشاره به آغاز توزیع سبدهای معیشتی رزمایش مواسات در استان از پنج‌شنبه گفت: در نخستین مرحله اجرای این طرح بالغ‌بر ۶ هزار و ۴۵۰ بسته و درمجموع ۲۲ هزار بسته معیشتی از سوی سپاه استان به نیازمندان اعطا می‌شود.

کمک مؤمنانه| توزیع 22 هزار سبد معیشتی توسط سپاه جواد الائمه خراسان شمالی

سردار ابوالقاسم چمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اجرای رزمایش مواسات به‌صورت متمرکز در خراسان شمالی طی روز پنج‌شنبه اظهار کرد: این رزمایش با هماهنگی‌های انجام‌شده برای توزیع بسته‌ها و سبدهای معیشتی در استان است که نخستین مرحله توزیع این بسته‌ها در کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اجرای رزمایش مواسات در دو مرحله در کل کشور خاطرنشان کرد: بنا بر ابلاغ انجام‌شده نخستین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در آستانه ماه مبارک رمضان و مرحله بعدی، همزمان با ۱۵ ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی از آمادگی مجموعه‌های مختلف برای دریافت موج همدلی و مواسات مردم خبر داد و گفت: نخستین محموله هدایای فرمانده کل سپاه پاسداران به همراه کمک‌های مردمی و گروه‌های مختلف در مصلی امام خمینی بجنورد به‌صورت رزمایش آماده‌سازی می‌شود.

وی تعداد بسته‌های پیش‌بینی‌شده از سوی سپاه در استان را بالغ‌بر ۶ هزار و ۴۵۰ مورد در مرحله نخست ذکر کرد و افزود: مجموع بسته‌های در نظر گرفته‌شده از سوی سپاه برای جامعه هدف در استان ۲۲ هزار بسته و سبد کالای ۳۰۰ هزارتومانی است.

چمن درباره جامعه هدف بسته‌های کالای سپاه استان گفت: هرکدام از مجموعه‌های مختلف عضو در قرارگاه مواسات جامعه هدفی را برای کمک‌های مختلف و سبدهای کالایی خود در نظر دارند که بر اساس تقسیم‌بندی انجام‌شده، نیازمندانی که تحت پوشش هیچ‌کدام از نهادهای حمایتی و همچنین مجموعه‌های دیگر نباشد در نظر گرفته‌شده است.

گفتنی است همزمان با بیانات رهبر انقلاب در نیمه شعبان مبنی بر راه‌اندازی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در کشور، مجموعه‌ها و نهادهای مختلف در غالب این رزمایش اقدام به کمک‌رسانی و دستگیری از نیازمندان کشور می‌کنند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول