اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اجرای طرح مبارزه با آفت «سن مادر» در ورامین/ مشکل سوخت کشاورزان برطرف می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به اجرای طرح مبارزه با آفت «سن مادر» در مزارع غلات شهرستان ورامین، گفت: کشاورزان شهرستان ورامین در تأمین سوخت موتور پمپ‌های آب دچار مشکل هستند که در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف خواهد شد.

اجرای طرح مبارزه با آفت «سن مادر» در  ورامین/ مشکل سوخت کشاورزان برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، کریم ذوالفقاری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در حاشیه بازدید از باغات پسته و مزارع غلات شهرستان ورامین و بررسی مسائل و مشکلات کشاورزان و باغداران اظهار کرد: کشاورزان در صف نخست تولید محصولات غذایی قرار دارند و مسؤولان موظفند تا با رفع مشکلات این حوزه به اقتصاد کشور و بی‌نیازی از واردات محصولات غذایی کمک کنند.

وی ادامه داد: از ۲ تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه مبارزه با آفت «سن مادر» در سطح مزارع غلات شهرستان ورامین انجام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تأمین سوخت را مهم‌ترین مشکل کشاورزان ورامین عنوان کرد و افزود: سال گذشته کشاورزان برای تأمین سوخت موتور پمپ‌های حاشیه رودخانه شور و شیرین با مشکل مواجه شدند که امسال این معضل با برگزاری جلسات شهرستانی و استانی در اسرع وقت برطرف خواهد شد تا کشاورزان بتوانند سطح بیشتری از مزارع را زیر کشت غلات ببرند.

ذوالفقاری درپایان بیان داشت: در حال حاضر دستگاه هوشمند رطوبت، سرما و گرماسنج در باغ‌های پسته دشت ورامین نصب شده و در بهبود کیفیت و افزایش آن نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول