اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امیر نعمتی: ۳۵ هزار بسته مواد غذایی بین اقشار آسیب‌پذیر توزیع می‌شود

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: قرار است ۳۵ هزار بسته مواد غذایی که توسط نیروی زمینی آماده شده است در قالب رزمایش همدلی و کمک مومنانه بین اقشار آسیب پذیر توزیع می‌شود.

امیر نعمتی: ۳۵ هزار بسته مواد غذایی بین اقشار آسیب‌پذیر توزیع می‌شود

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش عصر چهارشنبه در این مراسم اهدای بسته‌های معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه که در پادگان پشتیبانی منطقه ۳ نیروی زمینی ارتش برگزار شد، گفت: رزمایش همدلی کمک مومنانه نیروی زمینی ارتش در تهران و هم زمان در همه یگان های مستقر این نیرودر سراسر کشور برگزار می شود که قرار است ۳۵ هزار بسته مواد غذایی که توسط نیروی زمینی آماده شده است در اجرا و لبیک به رهبر معظم انقلاب مبنی بر همدلی و کمک مومنانه در بین اقشار آسیب پذیر توزیع شود. 

وی افزود: این مرحله اول این رزمایش است که طراحی کردیم که با توکل خدا در ماه مبارک رمضان ادامه و تا آنجایی که در توان نیروی زمینی ارتش است ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش با شروع کرونا و با رزمایش لبیک یا امام خامنه‌ای جهت پیشگیری شیوع بیشتر این ویروس از 25 اسفند سال 98، در حال اجرای این رزمایش در استان‌های مختلف و در حدود 260 شهر در کشور بوده است.

وی افزود: امروز شاهدیم که در اجرای فرمان فرماندهی کل قوا مبنی بر رزمایش همدلی و کمک مومنانه نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر تهران همزمان در همه استان‌هایی که نیروی زمینی در آن استانه‌ا مستقر است این رزمایش بزرگ را برگزار می‌کند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش همدلی کمک مومنانه به خواسته رهبری که در سخنرانی ایشان در در نیمه شعبان بود، توسط نیروی زمینی ارتش طراحی و پس از تصویب سلسله مراتب و فرماندهی کل ارتش امروز چهارشنبه اولین مرحله این رزمایش در سراسر کشور و در مناطقی که این نیرو مستقر است اجرا می شود.

امیرنعمتی افزود: دراین رزمایش ضمن لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب با بضاعت اندکی که داریم و با احساس همدلی با همه ملت شریف به ویژه اقشار آسیب پذیر که با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی آنها تحت تاثیر این شرایط قرار گرفت کمک کنیم.

وی تاکید کرد:با برگزاری رزمایش همدلی کمک مومنانه اعلام می کنیم که ارتش جمهوری اسلامی در همه اتفاقاتی که در کشور می افتد در کنار مردم ایران با فرمان فرماندهی معظم کل قوا هستیم و خواهیم بود.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که همزمان با تهران و با دستور فرماندهان قرارگاه منطقه ای و فرماندهان ارشد ارتش در استان‌های فارس و اصفهان این رزمایش برگزار می شود.

امیرنعمتی گفت: این کمک‌های هرچند ناچیز ولی با قلبی مملو از جان گذشتگی و آمادگی برای اجرای شعار همیشگی ارتش که در همه اتفاقات این سال‌های اخیر این شعار را با یک روحیه جهادی مخلصانه جامع عمل پوشانده در کنار مردم خواهیم بود و شعار همیشگی ارتش  فدای ملت را با برگزاری این رزمایش گوشه ای از این فدای ملت را به نمایش خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول