اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

احتمال آغاز فعالیت‌های ورزشی کم خطر/احتمال ادامه لیگ برتر از اواخر خرداد

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: امیدواریم با قطع شدن زنجیره ویروس کرونا از 15 اردیبهشت فعالیت‌های ورزشی در رشته‌های کم ریسک و کم‌خطر آغاز شود.

احتمال آغاز فعالیت‌های ورزشی کم خطر/احتمال ادامه لیگ برتر از اواخر خرداد

ایوب بهتاج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با مهار ویروس کرونا و قطع زنجیره انتشار این ویروس، با صلاحدید وزارت ورزش و کمیته ملی مقابله با کرونا، احتمالا از 15 اردیبهشت فعالیت‌های ورزشی در رشته‌های کم خطر آغاز شده و باشگاه‌های مرتبط با این رشته‌های مجددا فعال گردند.

وی گفت: ادامه این روند می‌تواند به شروع تمرینات تیم‌های ورزشی کشور از اواخر اردیبهشت منجر شده و شاهد شروع تمرینات باشگاه‌های فوتبال کشور بوده و اواخر خردادماه هم مسابقات لیگ‌های فوتبال بعد از وقفه طولانی ادامه یابند.

مدیر تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان در مورد برگزاری این مسابقات در سال‌جاری خاطرنشان کرد: انتشار ویروس کرونا سبب شده ‌تمامی تورهای بزرگ جهان چه در ثبت‌نام و چه در برگزاری وقفه ایجاد شود و باید بگویم ارسال دعوت‌نامه تور دوچرخه‌سواری آذربایجان فروردین‌ماه بود که فرآیند ثبت‌نام و ارسال دعوت‌نامه را به تاریخ اردیبهشت انتقال دادیم تا در صورت فراهم شدن شرایط مطلوب ثبت‌نام تیم‌های شرکت‌کننده آغاز گردد.

انتهای پیام/60017/س/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول