اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

الگو شدن مجموعه علوم پزشکی شیراز برای «مهار کرونا» در مجامع بین الملل

معاون درمان وزارت بهداشت صبح امروز در ارتباط وب کنفرانس با مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ضمن تبریک به عملکرد مجموعه سلامت فارس برای داشتن کمترین موارد مرگ و میر در میان موارد مشکوک و مثبت قطعی مبتلا به کروناویروس، این اقدامات را نه تنها در کشور، بلکه در دنیا بی نظیر و یک الگو خواند.

الگو شدن مجموعه علوم پزشکی شیراز برای «مهار کرونا» در مجامع بین الملل

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون درمان وزیر بهداشت در ارتباط وب کنفرانس با اعضای ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید ۱۹، ضمن تقدیر از رییس و مسوولان دانشگاه برای تلاش در مبارزه با کروناویروس، بر درخشش اقدامات پیشگیرانه شبکه های بهداشت و درمان فارس، مراکز ۱۶ ساعته سرپایی و پزشکان خانواده فارس تاکید کرد.

قاسم جان بابایی عملکرد مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز را در پیشگیری و جلوگیری از انتشار کروناویروس، بسیار ارزشمند دانست و گفت: داشتن یک شبکه بهداشت و درمان قوی و انجام دقیق پایش و پیگیری مراقبان سلامت، بهورزان و پزشکان خانواده در این راستا ما را از دنیا متمایز کرده است.

وی با بیان اینکه این اقدامات را به رییس جمهور گزارش می دهد، اعلام کرد: افتخار می کنم که حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تمام وجود برای مبارزه با کروناویروس تلاش می کنند.

جان بابایی اقدامات مجموعه سلامت فارس را فعالیتی جهادی برشمرد که موجب مباهات مجموعه سلامت کشور است و تاکید کرد: مشارکت دو بخش اصلی در مجموعه سلامت فارس، یعنی شبکه بهداشت و درمان برای کاهش مبتلایان و بیمارستان ها برای کاهش مرگ و میر و افزایش بهبودیافتگان و ترخیص بیماران موجب شده در دنیا بی نظیر باشیم.

وی ادامه داد: تقویت این دو بخش شاخص موجب می شود تا نام دانشگاه علوم پزشکی شیراز و استان فارس در تاریخ ثبت شود.

معاون درمان وزارت بهداشت از مسوولان دانشگاه خواست تا داده های اقدامات بی نظیر خود را از بیمارستان ها و شبکه های بهداشت و درمان جمع آوری کرده و به مجله های علمی مطرح دنیا ارسال کنند تا به عنوان یک سند افتخار در دنیا ماندگار شود.

 جان بابائی همچنین با تقدیر از استاندار فارس، مردم و تمامی دستگاه های اجرایی به ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز، برای همکاری و همدلی در این راستا اضافه کرد: اگر توفیقی به دست آمده نتیجه تلاش استاندار فارس، مردم و تمامی دستگاه های اجرایی است.

انتهای پیام/981008

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول