" /> " /> " /> " />
اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

از جوانان برای مردم/ برگزاری رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان در مازندران گفت: در راستای عمل به منویات رهبری ستادهای استانی و شهرستانی همت جوانانه، کمک مومنانه توسط این اداره در مازندران تشکیل شد.

از جوانان برای مردم/ برگزاری رزمایش  همت جوانانه، کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان

محمدرضا ییلاقی اشرفی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان در مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، جوانان استان مازندران در پی منویات رهبری درخصوص رزمایش "کمک مومنانه پیشگام حرکتی جوان‌مردانه برای همدلی و یاری رساندن به اقشار آسیب‌پذیر جامعه، فقرا و نیازمندان شدند.

وی افزود: شرکت در رزمایش کمک مومنانه و کمک به فقرا و نیازمندان و تدابیر وزیر ورزش و جوانان مازندران و ستادهای استانی و شهرستانی " همت جوانانه، کمک مومنانه" در مازندران تشکیل شد.

ییلاقی اشرفی تصریح کرد: این رزمایش با تمام ظرفیت‌های موجود این اداره کل و با محوریت جوانان استان در قالب سازمان‌های مردم نهاد جوانان، کلیه ارکان هیأت های ورزشی، بسیج ورزشکاران، مجمع خیرین، قرارگاه‌های جهادی، جوانان، پیشکسوتان و سایر در سراسر استان اجرایی خواهد شد.

این مسؤول بیان کرد: این ستادها تا نیمه رمضان نسبت به جمع‌آوری اقلام مورد نیاز که شامل؛ روغن، برنج، خاروبار مصرفی، کنسرو و مرغ و گوشت است، اقدام خواهند کرد و سبدهای کالایی آماده شده از روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) به نیازمندان اهداء خواهد شد.

وی در پایان ضمن تأکید بر نقش فعال جوانان در همه برنامه‌ها و رویدادها، گفت: امیدواریم این میدان نیز عرصه تبلور همت جوانانه و کمک مومنانه باشد.

به گزارش فارس؛ چندی پیش نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سال جدید با حضور استاندار ،معاون سیاسی امنیتی، مدیر کل ورزش و جوانان مازندران، مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و جوانان سراسر استان بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول