اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

شکست هیمنه پوشالی آمریکا در حمله نظامی به صحرای طبس

امام‌جمعه اردکان با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: حمله نظامی آمریکا به صحرای طبس موجب شکسته شدن هیمنه پوشالی استکبار در چشم جهانیان شد.

شکست هیمنه پوشالی آمریکا در حمله نظامی به صحرای طبس

حجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر در گفتگو با خبرنگار فارس در اردکان، ضمن گرامیداشت پنجم اردیبهشت سالروز شکست خفت‌بار حمله نظامی آمریکا به ایران در صحرای طبس، گفت: این واقعه علاوه بر رسوایی آمریکا ثمرات دیگری هم ازجمله فروریختن هیمنه پوشالی ابرقدرت استکبار داشت و این حمله نظامی این‌گونه منجر به شکست آمریکا و موجب اتحاد و یکپارچگی ملت ما شد.

امام‌جمعه اردکان با اشاره به اینکه این واقعه اعتقاد و باور مردم ما را به حقانیت راه امام و راه انقلاب اسلامی بیشتر کرد، افزود: امام راحل عظیم‌الشأن ما حادثه طبس را امداد الهی نامیدند و فرمودند؛ شن‌ها مأمور خدا بودند، باد مأمور خدا بود این اعتقاد و باور ماست که واقعه طبس مصداقی از نصرت الهی است.

وی گفت: امام راحل ما به این معارف الهی و قرآنی باور داشت و خدا هم به او امداد رساند و مصداقی از این امداد الهی در چشم جهانیان آشکار شد برخلاف همه پیش‌بینی‌ها باد و شن‌ها به کمک ملت ایران آمدند و استکبار را مفتضح کردند این ایمان و باور باید در میان ما زنده باشد.

شاکر اظهار داشت: این حادثه یک نمونه بارز یاری خداوند متعال به ملت ایران است وقتی ملتی پای اسلام و آرمان‌های دین خود بایستد و حاضر باشد همه‌چیز خود را فدا کند خدای متعال نیز او را در میدان‌های مختلف و در گردنه‌های سخت یاری می‌دهد.

وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد منتظر قائم اولین فرمانده سپاه استان یزد، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان نهادی فرهنگی و نظامی از ابتدای انقلاب خدمات زیادی به‌نظام و انقلاب کرده که این خدمات همچنان ادامه دارد و مایه افتخار است.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول