اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رهاسازی ۴ خودرو از سیلاب فریمان/ سیلاب خسارت جانی نداشت

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: چهار خودرو در بخش مرکزی فریمان گرفتار سیلاب شدند که با کمک امدادگران هلال احمر و تراکتورهای دهیاران رهاسازی شدند.

رهاسازی ۴ خودرو از سیلاب فریمان/ سیلاب خسارت جانی نداشت

مجتبی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریمان با بیان اینکه به واسطه بارش‌های باران در اواخر امروز در بخش مرکزی و بالابند این شهرستان سیلاب جاری شد، اظهار کرد: چهار خودرو در بخش مرکزی فریمان گرفتار سیلاب شد.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: باین خودروها با کمک امدادگران هلال احمر و تراکتورهای دهیاران رهاسازی شدند.

وی با اشاره به اینکه سیلاب در روستای عشق‌آباد بخش مرکزی فریمان سیلاب آسیب‌هایی به محل نگهداری احشام وارد کرده است، افزود: دو تیم عملیات هلال احمر فریمان به روستاهای بخش مرکزی این شهرستان اعزام شده و مشغول امدادرسانی هستند.

محمودی بیان کرد: خوشبختانه بارندگی در بخش قلندرآباد فریمان خطری برای مردم روستاهای این بخش ایجاد نکرده است.

سیلاب خسارت جانی نداشت

فرماندار فریمان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: در مدت کوتاهی به دلیل شدت باران، ۳۰ میلی متر در این شهرستان بارش باران گزارش شده است.

عباسعلی صفایی بیان کرد: خوشبختانه با توجه به هشدارهای اعلام شده به مردم، این سیلاب خسارت جانی نداشت و خسارت‌های مالی نیز بسیار کم بوده، اما برآورد نهایی میزان خسارت پس از مشخص شدن به اصحاب رسانه اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: دو قنات دچار آبگرفتی و یک واحد تولیدی نیز دچار آبگرفتگی شده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول