اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اختصاص 100 هزار بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند خوزستان

مدیر کل کمیته امدادامام خمینی(ره) استان خوزستان گفت: با کمک نهادهای مختلف در تلاش هستیم که بتوانیم تعداد 100 هزار بسته معیشتی تهیه و در سطح استان توزیع کنیم.

اختصاص 100 هزار بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مرتضی موصلی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص کمک مؤمنانه اظهار کرد: با هماهنگی‌های بین بخشی که بین کمیته امداد امام خمینی(ره)، سپاه پاسداران، بنیاد مستضعفان و گروه‌های جهادی  با هماهنگی نماینده محترم ولی‌فقیه صورت گرفته، در حال تلاش برای به انجام رساندن توصیه مقام معظم رهبری در راستای کمک مؤمنانه هستیم.

وی همچنین عنوان داشت: در تلاش هستیم که تعداد 100 هزار بسته معیشتی را با کمک نیکوکاران، مؤسسه‌های خیریه، نیروهای ارتش، گروه‌های جهادی و ناحیه‌های بسیج تهیه کنیم و آنها را بین تمام افراد نیازمند استان چه افرادی که  تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند یا آن افرادی که تحت پوشش نیستند توزیع کنیم، چراکه وظیفه ما کمک به کلیه نیازمندان کشور است.

وی با اشاره به کمک بنیاد مستضعفان و تخصیص بودجه به استان خوزستان عنوان کرد: ریاست محترم بنیاد مستضعفان با عنایت ویژه‌ای که به کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان خوزستان داشتند اقدام به واریز کمک مالی در دو مرحله به کمیته استان کردند که در یک مرحله مبلغ 17 میلیارد ریال و در مرحله دوم مبلغ 50 میلیارد ریال به استان کمک کردند و ما در تلاش هستیم که بتوانیم با این مبلغ به 10 هزار خانوار بسته معیشتی تقدیم کنیم.

وی بیان کرد: طرح دیگری که درحال تلاش برای آن هستیم، طرح اکرام ایتام می‌باشد که اکنون بیش از 45 هزار نیکوکار در این طرح فعالیت می‌کنند، اما امیدواریم بتوانیم این تعداد را تا پایان ماه مبارک به 55 هزار نفر برسانیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول