اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نان به نرخ خیرات/ توزیع هزار بسته غذایی بین نیازمندان زنجانی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، یک هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

نان به نرخ خیرات/ توزیع هزار بسته غذایی بین نیازمندان زنجانی

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی همزمان با این ماه مبارک اجرایی خواهد شد، اما برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این برنامه‌ها به صورت مجازی اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تصریح کرد: به لحاظ جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و ضرورت پیش‌بینی فعالیت‌های جایگزین، فعالیت‌هایی به عنوان ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان با هدف تقویت فضای معنوی انس با قرآن کریم و دعا و مناجات در جامعه برگزار خواهد شد.

وی از اجرای برنامه‌هایی همچون نظافت و ضدعفونی ضریح، شبستان و... در بقاع متبرکه به صورت روزانه، پخش دائمی تلاوت قرآن، اذان، ادعیه، مناجات سحرگاهی و سخنرانی‌های مناسبتی خبر داد و افزود: اجرای ترتیل‌خوانی و جزءخوانی در بقاع متبرکه و پخش در فضای مجازی و برنامه تفسیر قرآن کریم از دیگر برنامه‌های این ایام است.

کرمی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان همه برنامه‌های بقاع متبرکه به صورت سخنرانی فضای مجازی خواهد بود، اضافه کرد: همچنین از طریق مراکز افق نیز توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان انجام خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان در سه دهه اول، دوم و سوم رمضان انجام خواهد شد، افزود: تاکنون برنامه‌ریزی اوقاف برای توزیع یک هزار بسته غذایی انجام شده است.

وی با بیان اینکه طرح دیگری از سوی اوقاف اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: در این راستا با همکاری نانوایان محل، هزینه یک ماه نان نیازمندان از سوی اوقاف تامین خواهد شد.

کرمی با اشاره به اینکه در این ایام از ظرفیت مساجد دارای موقوفه برای کمک به نیازمندان نیز استفاده خواهد شد، تصریح کرد: در تلاش هستیم از ظرفیت 6 مرکز افق در این راستا استفاده و به نیازمندان کمک کنیم.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول