اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

11 نیروی شرکتی خدماتی شهرداری زنجان تعدیل شدند

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در دوره شهردار سابق 18 نیروی شرکتی در شهرداری جذب شده بود که 11 نفر آنها به خاطر مشغول بودن در خارج از حوزه کاری تعیین تکلیف شده و تعدیل شدند.

11 نیروی شرکتی خدماتی شهرداری زنجان تعدیل شدند

عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره آخرین وضعیت کارگران شرکتی تعدیل شده شهرداری زنجان اظهار کرد: بر اساس پیگیری انجام شده زمان شهردار قبلی 18 نفر به کار گرفته شده است که طی سه نامه ارسالی گفته شده بود که جذب آنها درست نبوده و آنها جای دیگر مشغول هستند.

وی با اشاره به اینکه در راستای همین نامه آن 18 نفر برکنار شدند، گفت: پس از اعتراض نیروها مشخص شد که از آن تعداد 7 نفر در جای خودشان مشغولند و  11 نفر آنها به خاطر مشغول بودن در خارج از حوزه کاری تعیین تکلیف شده و تعدیل شدند.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان نیز در این باره گفت: نیروهای شرکتی مازاد بر نیاز شهرداری جذب نشده بودند و بر همین اساس تعدیل شدند.

غلامحسن احمدی با بیان اینکه تأکید دستگاه‌های نظارتی نیز بر مازاد بودن این نیروها بوده است، تصریح کرد: از کل نیروهای تعدیل شده قرار بود که یک ارزیابی انجام شود و اگر قرارداد آنها با کاری که دارند انطباق داشت، برگردند.

وی با اشاره به اینکه امور مربوط به کارگران با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی انجام می‌شود، گفت: البته تعداد نیروها بر اساس نیاز واقعی مجموعه و خدماتی که داریم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول