اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان + تصاویر

در مراسمی با حضور فرمانده سپاه الغدیر یزد و جمعی از مسؤولین شهرستان، سرهنگ پاسدار سید اسدالله امامی به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج اردکان معرفی شد.

تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، در مراسمی با حضور فرمانده سپاه الغدیر یزد، مسؤولین شهرستان و جمعی از پیشکسوتان ایثار و شهادت، ضمن قدردانی از تلاش‌های شش‌ساله سرهنگ پاسدار علی دهقانی، سرهنگ پاسدار سید اسدالله امامی به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج اردکان معرفی شد.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر در این مراسم ضمن تبریک ماه رمضان، یاد و خاطره همه شهدا را گرامی داشت و از رشادت و جهاد ایثارگران دوران دفاع مقدس تجلیل کرد و گفت: عزت و عظمت امروز خود را مدیون شهدا و ایثارگران می‌دانیم.

امام‌جمعه اردکان ابراز امیدواری کرد که بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم و در هرجایی هستیم با اخلاص باخدای متعال عهد ببندیم که برای خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه تلاش خود را به کار ببریم تا شرمنده شهدا و فداکاری‌های ایثارگران نشویم.

وی بابیان اینکه همه ما مسؤولین در نزد خدا و مردم پرونده‌ای داریم، اظهار داشت: گاهی هردو پرونده بعضی‌ها سفید است و خوش به حال این افراد که هم نزد خدا و هم نزد مردم روسفید هستند و گاهی پرونده آن‌ها نزد مردم مثبت است و خود آن‌ها از عملکرد خود در پیشگاه خداوند خبردارند.

شاکر با اشاره به اهمیت خدمت به مردم، افزود: امیدوارم که همه ما مسؤولین بتوانیم در انجام این وظیفه تمام تلاش و کوشش خود را به کار ببریم و مانند خدمت‌رسانی به مردم در مقابله با بیماری کرونا که مسؤولین بسیج شدند و تمام تلاش خود را به کار بردند که جا دارد از آن‌ها نیز تشکر و قدردانی کنیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ دهقانی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج اردکان برای سرهنگ امامی فرمانده جدید این ناحیه نیز آرزوی موفقیت کرد.

فرماندار اردکان نیز در این مراسم با اشاره به حوادث و وقایع سال گذشته، گفت: سال گذشته باسیل در برخی از مناطق کشور شروع شد و در ادامه با تحریم‌های همه‌جانبه به‌منظور براندازی نظام و ایجاد مشکلات اقتصادی برای کشور، شهادت سردار سلیمانی به‌عنوان تأثیرگذارترین فرد نظامی کشور و شیوع ویروس کرونا همراه بود.

وی بابیان اینکه بعضی از این بحران‌ها می‌توانست برخی از کشورها را از پا دربیاورد، افزود: ما با فرماندهی این بحران‌ها و با پشتوانه ولایت‌فقیه که به‌موقع درصحنه‌های حساس حاضر شدند و با مدیریت و هدایت کشور توسط مقام معظم رهبری توانستیم از این بحران‌ها عبور کنیم.

بهروز شهابی زاد اظهار داشت: در تمام این حوادث بسیجیان حضوری فعال و چشمگیر داشتند که با برنامه‌ریزی و به‌صورت خودجوش و مردمی بدون هیچ چشم‌داشتی پای‌کار حاضر شدند و کمک‌کار مسؤولین اجرایی بودند.

وی در پایان با اشاره به پرتاب ماهواره نور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فضا گفت: این اتفاق و توسعه علمی در حالی رخ داد که تمام کشورها به ما فشار می‌آورند و این همان نکته مقام معظم رهبری است که فرمودند باید از تهدیدها به‌عنوان فرصت استفاده کرد.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول