اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

امروز آخرین فرصت ثبت‌نام در آزمون دستیاری پزشکی

رئیس سازمان سنجش آموزش پزشکی گفت: داوطلبان شرکت در آزمون دستیاری پزشکی تا پایان ساعت 24 امروز فرصت دارند تا برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنند.

امروز آخرین فرصت ثبت‌نام در آزمون دستیاری پزشکی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فار س، آبتین حیدرزاده، رئیس سازمان سنجش آموزش پزشکی اظهار داشت: مهلت ثبت‌نام در آزمون دستیاری پزشکی، امروز دوشنبه هشتم اردیبهشت به پایان می‌رسد و داوطلبان فقط تا پایان ساعت ۲۴ امروز مهلت دارند در این آزمون نام‌نویسی کنند.

وی افزود: در راستای رفاه داوطلبان جهت ثبت‌نام در آزمون دستیاری پزشکی، مهلت ثبت نام در این آزمون طی روزهای ششم تا هشتم اردیبهشت بوده است و دیگر این مهلت، قابل تمدید نیست. رئیس سازمان سنجش آموزش پزشکی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۴ هزار و ۲۰ نفر  در آزمون دستیاری، ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: در آزمون دستیاری دندانپزشکی، بیش از ۳۰۰ نفر ثبت نام کرده‌اند و در آزمون دستیاری پزشکی ۷۶۲ نفر ثبت نام داشته‌ایم.

حیدر زاده اضافه کرد: مهلت مجدد ثبت نام برای شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون دستیاری پزشکی از روز  شنبه ششم اردیبهشت ماه ۹۹ آغاز شد و داوطلبانی که پیش از این در مهلت‌های معین موفق به ثبت‌نام نشدند با مراجعه به سایت این مرکز به نشانی sanjeshp.ir می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

 رئیس سازمان سنجش آموزش پزشکی بیان داشت: این مهلت تنها تا پایان امروز دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه ادامه دارد و در این بازه زمانی کسانی که پیش از این ثبت‌نام کردند می‌توانند به ویرایش اطلاعات خود نیز بپردازند.

ضوابط و مقررات، همان مقررات قبلی و مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام است و تغییری ندارد و زمان دقیق برگزاری این آزمون متعاقباً از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول