اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تشکیل قرارگاه رزمایش مواسات در اداره‌کل تبلیغات اسلامی با 9 شبکه جانبی

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: قرارگاه رزمایش مواسات مؤمنانه در این اداره‌کل با 9 شبکه جانبی تشکیل‌شده است که هرکدام از این شبکه‌ها نقش یک مقر را ایفا می‌کنند.

تشکیل قرارگاه رزمایش مواسات در اداره‌کل تبلیغات اسلامی با 9 شبکه جانبی

حجت‌الاسلام مهدی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اجرای طرح رزمایش مواسات مؤمنانه در اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری زیرنظر قرارگاه مرکزی استان گفت: این طرح  با 9 شبکه جانبی در این نهاد تشکیل شده است که هرکدام از این شبکه‌ها نقش یک مقر را در قرارگاه ایفا می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تشریح شبکه‌های زیرمجموعه قرارگاه طرح رزمایش مواسات مؤمنانه در این اداره‌کل ادامه داد: یکی از این شبکه‌ها مراکز قرآنی استان است که در قالب برنامه‌هایی با عنوان «انفاق رحمانی» به‌صورت منسجم در این رزمایش وارد میدان عمل می‌شود و در واقع متولی جمع‌آوری کمک‌های مردمی خصوصاً جامعه قرآنی است.

وی شبکه تبلیغ استان که شامل روحانیون مستقر، ائمه جماعات و امامان محلات شهری می‌شود را یکی دیگر از مقرهای رزمایش مواسات مؤمنانه در این اداره کل بیان کرد و افزود: این شبکه کمک‌های خود را در قالب بهار همدلی جمع‌آوری و با محوریت نیازمندان خود شبکه توزیع خواهند کرد.

طاهری با تأکید بر اینکه کانون‌های فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات استان نیز در این عرصه نقش مهمی بر عهده‌ دارند، گفت: این شبکه مواسات مؤمنانه نیز در قالب نسیم رحمت در این عرصه نقش‌آفرین خواهد بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 5 مدرسه صدرا زیر نظر این اداره‌کل با 501 دانش‌آموز در حال فعالیت هستند، اضافه کرد: نقش‌آفرینی این شبکه در طرح رزمایش مواسات مؤمنانه با عنوان صدرای مهربانی صورت می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، هیئت‌های مذهبی را یکی دیگر از شبکه‌های اصلی طرح رزمایش مواسات مؤمنانه این سازمان عنوان کرد و افزود: این هیئت‌ها نیز در قالب برنامه‌هایی با عنوان «سفره کریمانه» در حال ایفای نقش در این رزمایش همگانی هستند.

وی با اشاره به اینکه کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان نیز در این رزمایش با همه توان در قالب طرح «شفقت و همدلی» وارد میدان عمل می‌شوند، اظهار کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در این رزمایش طبق نیاز نیازمندان همان شبکه‌ای که اقدام به جمع‌آوری کرده است، توزیع خواهد شد.

طاهری با اشاره به اینکه جمعیت بانوان فرهیخته و قرارگاه فرهنگی بانوان استان نیز جزو شبکه‌های محوری این رزمایش هستند، گفت: این گروه نیز مواسات مؤمنانه خود را در قالب طرح «مهر مادرانه» با محوریت کمک به مادران سرپرست خانواده و نیازهای خاص مانند درمان بیماری و اجاره مسکن انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه کانون مداحان استان نیز به‌عنوان آخرین شبکه طرح رزمایش مواسات مؤمنانه اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایفای نقش خواهند کرد، اظهار داشت: هدف ما از شبکه‌سازی این است که همه گروه‌ها و جامعه هدف در این رزمایش درگیر شوند و کمک‌های جمع‌آوری‌شده نیز بین نیازمندان همه گروه‌های توزیع شود تا جامعیت که محور اصلی این رزمایش است، مورد غفلت قرار نگیرد.

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول