اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

انجام بیش از ۱۳۰ عملیات توسط آتش‌نشانان همدان

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش‌نشانان همدان از شروع سال جدید تا پایان فروردین ۱۳۲ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات انجام دادند.

انجام بیش از ۱۳۰ عملیات توسط آتش‌نشانان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان محمدرضا بیاناتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز سال تا پایان فروردین ۱۲ هزار و ۸۳۷ تماس با سامانه ۱۲۵ همدان برقرار شده که از این تعداد ۱۳۲ مورد منجر به عملیات شده است.

وی با بیان اینکه ۲۸۰ مورد از تماس‌ها برای راهنمایی و مشاوره، یک‌هزار و ۴۷۰ تماس اشتباه، سه مورد اعلام حریق کذب و ۱۰ هزار و ۹۵۲ مورد ایجاد مزاحمت بوده است افزود:از ۱۳۲ عملیات انجام شده طی فروردین ۷۰ عملیات مربوط به حوادث امداد و نجات بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با اشاره به اینکه از ۱۳۲ عملیات انجام شده ۶۲ مورد مربوط به عملیات‌های اطفاء حریق بوده است گفت: اماکن مسکونی با ۱۶ مورد ، وسایل نقلیه با ۱۲ مورد، پوشش گیاهان خودرو و فضای سبز هشت مورد، و مراکز تجاری با چهار مورد بیشترین کابربری عملیات‌های اطفاء حریق را شامل شده است.

وی با اشاره به اینکه هشت نفر از جمله یک آتش‌نشان در حوادث آتش‌سوزی و امداد و نجات مصدوم و دو نفر فوت شده‌اند تصریح کرد: آتش‌نشانان در یک ماه گذشته با سرعت عمل و از خودگذشتگی۴۵ نفر را در عملیات‌های امداد و نجات و اطفاء حریق نجات داده‌اند.

بیاناتی با اشاره به اینکه به دلیل رعایت پروتکا‌های بهداشتی و به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا آموزش‌های عموم به اقشار مختلف در فروردین ماه تعطیل بوده است خاطرنشان کرد: طی این مدت ۲۸ دستورالعمل و پروانه ایمنی و ۱۲ تاییدیه و پایان کار ایمنی برای ساختمان‌ها صادر شده است.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول