اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

دستگیری کلاهبردار خیّر نما در خرم‌آباد

رئیس پلیس آگاهی لرستان از کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون ریال و دستگیری متهم در خرم‌آباد خبر داد.

دستگیری کلاهبردار خیّر نما در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سرهنگ عباس نظری گفت: در پی وصول یک فقره پرونده حاوی شکایت فردی مبنی بر اینکه فردی با تمسک به روش‌های متقلبانه و معرفی خود به عنوان نیکوکار و کمک مالی به مستمندان، مبالغ کلانی را از تعدادی از شهروندان جمع آوری کرده است، رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی لرستان اظهار داشت: کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری با تحقیقات و بررسی‌های لازم صحت گفتار شاکی را تأیید و پس از آن با استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی فرد متخلف شده و با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی در ادامه بیان داشت: متهم در بازجویی‌های بعمل آمده به بزه ارتکابی و کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون ریال معترف شد و در اختیار مرجع ذی‌صلاح قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول