اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تفریح و نشاط  /  بازی

پویش مشترک بازی‌سازان ایرانی با شعار «تو خونه بمون، سرگرمیت با ما»

۱۲ بازی ساز ایرانی در اقدامی مشترک و طی پویش «سرگرمیت با ما» بازی‌های خود با محتواهای جدید و متنوع را در اختیار علاقمندان به بازی در روزهای قرنطینه ناشی از شیوع ویروس کرونا قرار می‌دهند.

پویش مشترک بازی‌سازان ایرانی با شعار «تو خونه بمون، سرگرمیت با ما»

به گزارش خبرگزاری فارس، پویش «#سرگرمیت_با_ما»  که به همت کمیسیون بازی و سرگرمی نظام صنفی رایانه‌ای و حمایت ویژه‌ تپسل و همراهی شرکت‌های «آواگیمز» و «دیما» برگزار می‌شود، با تأکید بر ماندن مخاطب در خانه و فراهم کردن زمینه سرگرمی از سوی بازی‌سازان، از دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا دو هفته ادامه خواهد داشت.

هدف از این پویش، سرگرم کردن کاربران با بازی‌های جذاب و پرمخاطب ایرانی به منظور تشویق آنها در خصوص لزوم ماندن در خانه است.

 امین امیرشریفی، مدیرعامل کافه‌بازار درباره پویش «سرگرمیت با ما» گفت: جامعه بازی‌سازان ایران بعد از مدت‌ها کمی منسجم شده و این حرکت یکی از نمودهای انسجام بازیگران این صنعت رو به رشد است، بازار هم از این حرکت مثبت حمایت می‌کند و در پویش «سرگرمیت ‌با ما» کنار بازی‌سازان خواهد بود.

در این پویش سعی شده تا بازی‌هایی انتخاب شوند که علاوه بر شناساندن کیفیت محصول داخلی به مخاطب، جذابیت‌های تنوع بصری و محتوایی نیز داشته باشند. طیف بازی‌هایی که برای این پویش انتخاب شدند، کاربران در رده‌های سنی مختلف را در بر می‌گیرد و برای هر دسته از مخاطبان محتوایی جدید برای ارائه دارد.

حسین مزروعی، رئیس کمیسیون بازی و سرگرمی نظام صنفی رایانه‌ای هم درباره‌ این پویش گفت: کمیسیون سرگرمی و بازی‌های رایانه‌ای، تأثیر بسیار مثبتی در هماهنگی بازی‌سازان داشته است. در شرایط بحرانی کشور تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا و به همت این کمیسیون، دوازده تیم بازی‌سازی در تلاش هستند تا با کمپینی مشترک، بازی با کیفیت ایرانی را به عنوان راهکاری برای سرگرمی و حفظ قرنطینه معرفی کنند.

باغ نگار، تهرونی، پرسیتی، پسرخوانده، جی‌تی،کوییز آو کینگز، سفره چی و گشت پلیس ۲ از جمله این 12 بازی هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول