به گزارش خبرگزاری فارس، پویش «#سرگرمیت_با_ما» که به همت کمیسیون بازی و سرگرمی نظام صنفی رایانهای و حمایت ویژه تپسل و همراهی شرکتهای «آواگیمز» و «دیما» برگزار میشود، با تأکید بر ماندن مخاطب در خانه و فراهم کردن زمینه سرگرمی از سوی بازیسازان، از دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا دو هفته ادامه خواهد داشت.
هدف از این پویش، سرگرم کردن کاربران با بازیهای جذاب و پرمخاطب ایرانی به منظور تشویق آنها در خصوص لزوم ماندن در خانه است.
امین امیرشریفی، مدیرعامل کافهبازار درباره پویش «سرگرمیت با ما» گفت: جامعه بازیسازان ایران بعد از مدتها کمی منسجم شده و این حرکت یکی از نمودهای انسجام بازیگران این صنعت رو به رشد است، بازار هم از این حرکت مثبت حمایت میکند و در پویش «سرگرمیت با ما» کنار بازیسازان خواهد بود.
در این پویش سعی شده تا بازیهایی انتخاب شوند که علاوه بر شناساندن کیفیت محصول داخلی به مخاطب، جذابیتهای تنوع بصری و محتوایی نیز داشته باشند. طیف بازیهایی که برای این پویش انتخاب شدند، کاربران در ردههای سنی مختلف را در بر میگیرد و برای هر دسته از مخاطبان محتوایی جدید برای ارائه دارد.
حسین مزروعی، رئیس کمیسیون بازی و سرگرمی نظام صنفی رایانهای هم درباره این پویش گفت: کمیسیون سرگرمی و بازیهای رایانهای، تأثیر بسیار مثبتی در هماهنگی بازیسازان داشته است. در شرایط بحرانی کشور تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا و به همت این کمیسیون، دوازده تیم بازیسازی در تلاش هستند تا با کمپینی مشترک، بازی با کیفیت ایرانی را به عنوان راهکاری برای سرگرمی و حفظ قرنطینه معرفی کنند.
باغ نگار، تهرونی، پرسیتی، پسرخوانده، جیتی،کوییز آو کینگز، سفره چی و گشت پلیس ۲ از جمله این 12 بازی هستند.
انتهای پیام/