اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سپردن کار مردم به مردم از تاکید امام راحل و رهبری است/ آمادگی تمام دستگاه‌ها برای رفع مشکلات شوراها

استاندار گلستان گفت: همواره تاکیدات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری سپردن کار مردم به مردم بوده است و شوراها یکی از ظرفیت‌هایی است که در آن کار مردم به نمایندگان مردم واگذار می‌شود.

سپردن کار مردم به مردم از تاکید امام راحل و رهبری است/ آمادگی تمام دستگاه‌ها برای رفع مشکلات شوراها

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی حق‌شناس صبح امروز در نشست با منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان ضمن تبریک روز ملی شوراها با اشاره به جایگاه شوراها اظهار کرد: شوراها می‌توانند همتراز دولت لایحه به مجلس ارائه کنند و همسطح نمایندگان مجلس به اراده طرح بپردازند و با توجه به ظرفیت‌هایی که قانون برای این نهاد مردمی درنظر گرفته، نمایندگان شوراها می توانند زمینه‌ساز تغییرات مهمی شوند.
وی تصریح کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا بواسطه بومی بودن بهترین شناخت را از منطقه در راستای برنامه‌های رشد و توسعه دارند که می‌تواند در اجرا بسیار موثر باشد.

حق‌شناس افزود: شوراهای اسلامی با توجه به ظرفیت‌های قانون می‌تواند همتراز قوه مجریه و مقننه در ارائه  لایحه و طرح به مجلس عمل کند و از این نظر اعضای شورا باید نسبت به جایگاهی که در آن حضور دارند، واقف باشند.

* تمام دستگاه‌های اجرایی آمادگی رفع موانع پیشروی شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند
استاندار گلستان با اشاره به مشکلات استان در سال ۱۳۹۸ یادآور شد: همراهی شوراییان، دهیاران، شهرداران و بخشداران در زمینه سیل و بازسازی پس از آن، انتخابات مجلس، پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و طرح غربالگری شایسته تقدیر است و به واقع همراهی آنان کارنامه موفقی را برای استان ایجاد کرد.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: همواره تاکیدات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری سپردن کار مردم به مردم بوده است و شوراها یکی از ظرفیت‌هایی است که در آن کار مردم به نمایندگان مردم واگذار می‌شود.
وی گفت: امروز سواد در دنیا به معنای ایجاد تغییر با استفاده از دانسته‌هاست و نمایندگان شوراهای اسلامی در شهر و روستا باید بتوانند تغییرات ارزشمندی را در محیط کاری خود ایجاد کنند.
استاندار گلستان ادامه داد: تمام دستگاه‌های اجرایی آمادگی رفع موانع پیشروی شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند و اگر موضوعات در اختیارات استان نباشد، مکاتبات لازم برای رفع آن با مقامات بالادستی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول