اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فعالیت مراکز تعویض پلاک استان فارس زوج و فرد شد

رئیس پلیس راهور استان فارس از فعالیت مراکز تعویض پلاک خودرو فارس خبر داد و گفت: این مراکز بر اساس پلاک‌های زوج و فرد خودرو به شهروندان خدمات ارائه می‌شود.

فعالیت مراکز تعویض پلاک استان فارس زوج و فرد شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظام فارس سرهنگ مصطفی عباسی اظهار داشت: مراکز تعویض پلاک استان فارس ازششم اردیبهشت ۹۹ بازگشایی‌شده و با توجه به پلاک زوج و فرد خودرو به شهروندان خدمات ارائه خواهند کرد.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در این مراکز خدمات در روزهای زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) به خودروهایی که رقم آخر (یکان) عدد سه‌رقمی پلاک آن‌ها زوج و روزهای فرد (یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه) نیز به خودروهایی که رقم آخر (یکان) عدد سه‌رقمی پلاک آن‌ها فرد باشد ارائه خواهد شد.

عباسی اضافه کرد: ۲۲ مرکز تعویض پلاک در فارس و در شیراز ۲ مرکز که یکی در بولوار امیرکبیر و مرکز شماره ۲ واقع در بولوار ولایت این شهر فعالیت می‌کنند.

وی گفت: مراجعین امروز مراکز تعویض پلاک این استان زیاد بود که برای جلوگیری از ازدحام بیش‌ازحد به دلیل تعطیلی چندهفته‌ای این مراکز تمهیداتی ازجمله کنترل و اعمال فاصله‌گذاری اندیشیده شده است.

رئیس پلیس راهور استان فارس ابراز داشت: ساعت کاری مراکز تعویض پلاک سراسر استان فارس از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۷ صبح آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۴ هرروز ادامه دارد که البته ساعت پایان کار این مراکز در روزهای پنجشنبه ساعت ۱۲ ظهر خواهد بود.

انتهای پیام/981008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول