اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

امروزآخرین مهلت ثبت‌نام شانزدهمین دورۀ دانش‌افزایی دانشگاه علامه طباطبایی

امروز آخرین مهلت ثبت نام شانزدهمین دورۀ دانش‌افزایی و توانمندسازی اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی است که به صورت برخط و در سامانۀ آموزش مجازی دانشگاه با عنوان آموزش مجازی؛ اصول، ابزار و روش‌ها برگزار می شود.

امروزآخرین مهلت ثبت‌نام شانزدهمین دورۀ دانش‌افزایی  دانشگاه علامه طباطبایی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس ، شانزدهمین دورۀ دانش‌افزایی و توان‌مندسازی اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی به صورت برخط و در سامانۀ آموزش مجازی دانشگاه با عنوان آموزش مجازی؛ اصول، ابزار و روش‌ها برگزار می شود.

براساس این گزارش ، معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی در نظر دارد شانزدهمین دورۀ دانش‌افزایی و توان‌مندسازی اعضای هیأت علمی را از ۱۳ لغایت ۱۸ اردیبهشت‌ماه سال جاری به صورت برخط و در سامانۀ آموزش مجازی دانشگاه با عنوان آموزش مجازی؛ اصول، ابزار و روش‌ها (۶ کارگاه ۲ ساعته) و با ظرفیت هر کارگاه ۲۵ نفر، برگزار می کند.

در اطلاعیه دانشگاه علامه طباطبایی آمده است: علاقه‌مندان به حضور در این دوره می‌توانند درخواست خود را با ذکر نام، نام خانوادگی، دانشکده، گروه آموزشی محل خدمت و شماره تماس به رایانامۀ مدیریت برنامه‌ریزی آموزشی، نظارت و سنجش دانشگاه به نشانی brn@atu.ac.ir ارسال کنند.

گفتنی است ، به منظور فراهم آوردن زمینۀ بهره‌مندی تعداد بیشتری از اعضا، هر عضو هیأت علمی می‌تواند تنها در دو کارگاه ثبت‌نام کند. ضمن آن‌که این کارگاه‌ها در آیندۀ نزدیک مجدداً برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است ، مهلت ثبت‌نام این دوره  تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۰ اردیبهشت ماه جاری بوده و در صورت ثبت‌نام بیش از ظرفیت، تعیین اولویت بر اساس زمان ثبت‌نام خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول