اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

کنگره شعر مجازی «موکب بندگی» ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

دبیر شعر و ادب کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین از برگزاری کنگره شعر مجازی «موکب بندگی» ویژه ماه مبارک رمضان با موضوعات عبودیت و بندگی، روزه و ماه رمضان، شب‌های قدر، دعای ابوحمزه ثمالی، حضرت امیر (ع) و قدس شریف خبر داد.

کنگره شعر مجازی «موکب بندگی» ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام جواد محمدزمانی، دبیر شعر و ادب کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به برگزاری فراخوان کنگره شعر مجازی «موکب بندگی» ویژه ماه مبارک رمضان گفت: این کنگره به همت کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی و باهدف مشارکت والای شاعران در ترویج و گسترش فرهنگ عبودیت و بندگی و نیز نشر معارف قرآن کریم و عترت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدزمانی «عبودیت و بندگی، روزه و ماه رمضان، شب‌های قدر، دعای ابوحمزه ثمالی، حضرت امیر و قدس شریف» را از موضوعات فراخوان این کنگره مجازی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه اشعار ارسالی می‌بایست در قالب‌های رباعی، دوبیتی و غزل کوتاه باشد، خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار تا روز ۱۵ ماه مبارک رمضان و هم‌زمان با ولادت باسعادت اولین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن مجتبی (ع) خواهد بود.

دبیر شعر و ادب کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی، از ارزیابی آثار ارسالی توسط داوران کشوری و اهدای هدایای نقدی و غیر نقدی به برگزیدگان آثار خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با قید تمامی مشخصات به شماره تلفن ۰۹۹۰۵۰۸۹۷۴۴ در شبکه‌های اجتماعی (واتس اپ، سروش، بله و ایتا) ارسال کنند.

حجت‌الاسلام محمدزمانی افزود: از همه شاعران و ادیبان کشور درخواست می‌شود تا با ارسال آثار فاخر خود زمینه برگزاری بهتر و پرشور این کنگره مجازی را فراهم آورند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول