اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فرسودگی بیش از حد ناوگان حمل و نقل درون‌شهری در سمنان

رئیس شورای اسلامی استان سمنان گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل درون‌شهری با توجه به فرسودگی بیش از حد مورد انتظار است.

فرسودگی بیش از حد ناوگان حمل و نقل درون‌شهری در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان،‌ عباس آل‌بویه بعدازظهر امروز در نشست شورای اسلامی استان سمنان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا موجبات رکود اقتصادی و کاهش ساخت‌وساز، ارزش‌افزوده و درآمدی شهرداری و سازمان‌های خدماتی شد و پیشنهاد می‌شود از محل بسته‌های ملی، حمایت اقتصادی از شهرداری‌ها صورت گیرد.

وی تصریح کرد: رفع موانع سرمایه‌گذاری و تسهیل در امور اداری و همکاری مسؤولان از دیگر راهکارهای خروج از مشکلات اقتصادی ناشی از بحران است.

رئیس شورای اسلامی استان سمنان ادامه داد: شهر سمنان آمادگی دارد تا به‌عنوان پایلوت نسبت به ایجاد مدیریت هماهنگ و یکپارچه شهری اقدام کند.

آل‌بویه اضافه کرد: کلاس‌های آموزشی برای اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها در زمینه حسابرسی و بودجه در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل درون‌شهری با توجه به فرسودگی بیش از حد مورد انتظار است.

در جلسه شورای استان سمنان عنوان شد که برگزاری همایش بزرگداشت شوراها در روز ۱۱ اردیبهشت سال ۹۸ با حضور اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاهای استان و مسؤولان کشوری و استانی و برگزاری جلسات ماهانه با استاندار، معاونان و مدیران ستادی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و طرح مسائل و مشکلات شهرستان‌ها توسط هر یک از اعضای شورا انجام شده است.

برگزاری جلسه با اعضای شورای شهر و شهرستان گرمسار و شهر ایوانکی و آرادان در شهر گرمسار و بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر گرمسار، جلسه با اعضای شورای اسلامی شهرستان میامی و مسؤولان شهرستان و بازدید از مناطق سیل‌زده کالپوش و تلوبین در فروردین‌ماه ۹۸ نیز صورت گرفته است.

 برگزاری دوره آموزشی ویژه اعضای کمیته تطبیق بخشداری‌های استان در دی‌ماه ۹۸ و عقد تفاهم‌نامه با بانک شهر و سازمان میراث فرهنگی گردشگری صنایع‌دستی استان، بنیاد مسکن استان و سازمان محیط‌زیست استان و جهاد کشاورزی استان هم انجام شده است.

برگزاری دوره آموزشی بازآفرینی شهری برای اعضای شورای شهرهای استان در سوم تیرماه در مهدی‌شهر، برگزاری دوره آموزشی قوانین و مقررات مالی برای اعضای شوراهای شرق استان در مهدی‌شهر در چهار تیرماه ۹۸، برگزاری دوره آموزشی قوانین و مقررات مالی برای اعضای شوراهای غرب استان در بسطام در دهم تیرماه ۹۸ و انتخاب حسابرس سال ۹۷ سازمان همیاری شهرداری‌های استان و بررسی گزارش حسابرسی سازمان در جلسات متعدد و ارائه آن به وزارت کشور نیز به‌عنوان عملکرد شورای اسلامی استان سمنان مطرح شد.

انتهای پیام/74003/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول