اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رزمایش مؤمنانه سپاه در «گافر»/ کمک ۳ میلیاردی نیروی دریایی سپاه به مردم «بشاگرد»+عکس

فرمانده سپاه ناحیه بشاگرد از کمک ۳ میلیارد ریالی نیروی دریایی سپاه به مردم بشاگرد و منطقه گافر و پارامون در رزمایش کمک مؤمنانه خبر داد.

رزمایش مؤمنانه سپاه در «گافر»/ کمک ۳ میلیاردی نیروی دریایی سپاه به مردم «بشاگرد»+عکس

محمود سلیمانی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشاگرد گفت: محموله ۸۰۰ بسته غذایی نیرو دریایی سپاه به دست مردم نیازمند بخش گافر و پارامون رسید.

وی اظهار داشت: این بسته‌های غذایی شامل؛ مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، مایع دستشویی و ظرفشویی، قند، چای، لوبیا و ماکارونی بود که بین مردم توزیع شد.

فرمانده سپاه بشاگرد افزود: پیش از این محموله نیز تعداد ۲۰۰ بسته غذایی توسط بالگرد و با حضور دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در روستاهای دورافتاده بشاگرد توزیع شده بود.

سلیمانی گفت: ارزش هریک از بسته‌های غذایی ۳۰۰ هزار تومان است که نیرو دریایی سپاه در مجموع ۳۰۰ میلیون تومان در چند روز اخیر به بشاگرد کمک کرده است.

وی در پایان افزود: در رزمایش مساوات و همدلی و کمک‌های مؤمنانه با کمک خیرین و نیروی دریایی توانسته‌ایم روستاهای زیادی از جمله روستاهای بخش گافر و پارامون را پوشش دهیم.

نتهای پیام/۸۸۰۵۳/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول